Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEXUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichteneen witte Rx
Die kleur komt zeer mooi uit,met de achterlichten2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenlekker hé
Die kleur komt zeer mooi uit,met de achterlichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenKnappe uitlaten
Zou het niet nogal "dom" zijn om enkel de uitlaten te nemen?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk BerichtenUitlaten en velgen is genoeg, spoilerkit is sjonnie
Hier:
DE GS-F
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenweet er iemand de Belgische prijzen van de volledige TTE-kit?
van de huidige GS (S19)
Je zal best eens navraag doen bij je verdeler. De prijzen kennende van Toyota Motorsport, het nieuwe TTE, zullen niet goedkoop zijn. Voor de spoiler van mijn LC kon ik meer dan 500 euro's betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenIn Duitsland zou je meer dan 5.000 euro betalen voor eenvolledige TTE-kit. Ook de Nederlandse prijzen zijn niet mals; meer dan 900 euro voor de voorspoiler.
Je zal best eens navraag doen bij je verdeler. De prijzen kennende van Toyota Motorsport, het nieuwe TTE, zullen niet goedkoop zijn. Voor de spoiler van mijn LC kon ik meer dan 500 euro's betalen.
pfff, toch trachten men pa te overtuigen.
Hij is er verzot op dus...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten5000€ ?
pfff, toch trachten men pa te overtuigen.
Hij is er verzot op dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenDoe maar eerst navraag bij een Belgische Lexus dealer. Of zoek hier eens op, op de website van Toyota Motorsport: http://www.tte.de
Toch eens langstgaan bij Lexus.
Al eens achter gevraagd,maar de dealer rade het ons af.
Nuja,ze kunnen ons niets weigeren2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment