Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
weet er iemand de Belgische prijzen van de volledige TTE-kit?
van de huidige GS (S19)
In Duitsland zou je meer dan 5.000 euro betalen voor eenvolledige TTE-kit. Ook de Nederlandse prijzen zijn niet mals; meer dan 900 euro voor de voorspoiler.
Je zal best eens navraag doen bij je verdeler. De prijzen kennende van Toyota Motorsport, het nieuwe TTE, zullen niet goedkoop zijn. Voor de spoiler van mijn LC kon ik meer dan 500 euro's betalen.
In Duitsland zou je meer dan 5.000 euro betalen voor eenvolledige TTE-kit. Ook de Nederlandse prijzen zijn niet mals; meer dan 900 euro voor de voorspoiler.
Je zal best eens navraag doen bij je verdeler. De prijzen kennende van Toyota Motorsport, het nieuwe TTE, zullen niet goedkoop zijn. Voor de spoiler van mijn LC kon ik meer dan 500 euro's betalen.
5000€ ?
pfff, toch trachten men pa te overtuigen.
Hij is er verzot op dus...
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Doe maar eerst navraag bij een Belgische Lexus dealer. Of zoek hier eens op, op de website van Toyota Motorsport: http://www.tte.de
Staan jammer genoeg geen prijzen op.
Toch eens langstgaan bij Lexus.
Al eens achter gevraagd,maar de dealer rade het ons af.
Nuja,ze kunnen ons niets weigeren
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment