Wanneer is er een GS met een 6-cylinder diesel ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEXUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenWanneer is er een GS met een 6-cylinder diesel ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenJa daar zit jij waarschijnlijk niet als enigste op te wachten. Alleen betwijfel ik of die er wel komt.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenOnbegrijpelijk dat een kwaliteitsproducent als Toyota geen aandacht schenkt aan 6-cylinder diesels. Waarschijnlijk hebben de Duitsers en de Fransen (denk aan de formidabele 2.7 liter van PSA) genoeg pattenten op hun diesels staan dat de copieerders van de wereld er het moeilijk mee hebben.
Ik denk dat Lexus goed bezig is met een eigen stijl te ontwikkelen.
Lexus moet zeker niet onderdoen voor de concurrentie2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDat jij zo bekrompen reageert,zegt veel over jou.
Ik denk dat Lexus goed bezig is met een eigen stijl te ontwikkelen.
Lexus moet zeker niet onderdoen voor de concurrentieAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenWat heeft dat met bekrompen te maken. Hoeveel diesels heeft Toyota ... ik dacht twee ... een zeer goede 220d en een ouwe maar zeer sterke 3 liter met 4-cylinders. Toch, het zal je verbazen, ik heb op gebied van "vertrouwen in de mekaniek" het grootste respekt voor Toyota nog meer dan, jawel, Audi.
Comment
-
Gs 450h
There are lots of reasons to choose a GS450h: the financial benefits, the pace, the cabin, the slightly anoraky pleasure to be had from its in-your-face technology, or the desire to be a little greener. Just don’t expect to be thrilled by the dynamics, seduced by the looks, or amazed at how infrequently you pull up at the pumps.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenOnbegrijpelijk dat een kwaliteitsproducent als Toyota geen aandacht schenkt aan 6-cylinder diesels. Waarschijnlijk hebben de Duitsers en de Fransen (denk aan de formidabele 2.7 liter van PSA) genoeg pattenten op hun diesels staan dat de copieerders van de wereld er het moeilijk mee hebben.Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenWaarom copieeren als je zelf meer kenis hebt dan .....2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenmeer kenNis hebt...AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenSchoolmeesterke worden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenMen pa vind het jammer dat ie zo een kleine koffer heeft....
Gelukkig valt die van de Rx nog mee
Comment
-
Wat is de reden waarom een GS in België niet aanslaat niettegenstaande het toch een mooi model is en wie weet de meest kwalitatieve;
1) PRIJS: 50.000 EURO is duurder tov de Duitsers
2) Achterste heeft veel te veel Toyota-gehalte
3) GEEN dieselmotoren
4) Te weinig verkooppunten
5) "misschien" ook de wederverkoopprijs (al is Toyota, o pardon Lexus, toch een merk met zeer goede reputatie)AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenWat is de reden waarom een GS in België niet aanslaat niettegenstaande het toch een mooi model is en wie weet de meest kwalitatieve;
3) GEEN dieselmotoren
5) "misschien" ook de wederverkoopprijs (al is Toyota, o pardon Lexus, toch een merk met zeer goede reputatie)
Rood: ik zie geen gelijkenis erin met een Toyota model. Lexus heeft net een eigen stijl ontwikkeld zonder enig copy-gehalte naar mijn mening.
Blauw: dat is zo'n minpunt dat ik geen minpunt vind. Als je dat koopt weet je het op voorhand en als ze bij de motorisaties rekening moeten houden met alle verschillende afzetmarkten...
Punt 5 daar geef ik je wel gelijk, daar ik denk dat eens je een Lexus hebt je hem itt de duitsers terug naar Lexus moet grijpen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenSchoolmeesterke worden ?
Jij? die moeie zich ook met alles2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenWat is de reden waarom een GS in België niet aanslaat niettegenstaande het toch een mooi model is en wie weet de meest kwalitatieve;
3) GEEN dieselmotoren
5) "misschien" ook de wederverkoopprijs (al is Toyota, o pardon Lexus, toch een merk met zeer goede reputatie)
SUV,sommige wel... n/o
2) Lexus heeft net een eigen stijl gecrëerd, L-finesse
3) Maar wel Hybride, kan ook niet elk merk zeggen.
4) feit.
5) Als je hem bij Lexus verkoopt krijg je er nog genoeg voor,hoor...2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenBruin: zij die alleen hierop afgaan zijn dan vrij dom daar je met alles (en dus ook de basisuitrusting) rekening moet houden. Daarenboven neem ik aan dat mensen meestal wel weten dat Lexus meer standaard biedt dan de Duitsers.
Rood: ik zie geen gelijkenis erin met een Toyota model. Lexus heeft net een eigen stijl ontwikkeld zonder enig copy-gehalte naar mijn mening.
Blauw: dat is zo'n minpunt dat ik geen minpunt vind. Als je dat koopt weet je het op voorhand en als ze bij de motorisaties rekening moeten houden met alle verschillende afzetmarkten...
Punt 5 daar geef ik je wel gelijk, daar ik denk dat eens je een Lexus hebt je hem itt de duitsers terug naar Lexus moet grijpen
Rood: zie de afbeelding van een Toyota Carina
Blauw: de "Belgische" vraag naar auto's in dit segment met benzine motoren is nihil, daarom zie je (spijtig genoeg) geen GS'en rijden.Bijgevoegde BestandenAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenRood: zie de afbeelding van een Toyota Carina
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment