Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wanneer is er een GS met een 6-cylinder diesel ?
    AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
      Wanneer is er een GS met een 6-cylinder diesel ?
      Ja daar zit jij waarschijnlijk niet als enigste op te wachten. Alleen betwijfel ik of die er wel komt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
        Ja daar zit jij waarschijnlijk niet als enigste op te wachten. Alleen betwijfel ik of die er wel komt.
        Onbegrijpelijk dat een kwaliteitsproducent als Toyota geen aandacht schenkt aan 6-cylinder diesels. Waarschijnlijk hebben de Duitsers en de Fransen (denk aan de formidabele 2.7 liter van PSA) genoeg pattenten op hun diesels staan dat de copieerders van de wereld er het moeilijk mee hebben.

Comment

Onbegrijpelijk dat een kwaliteitsproducent als Toyota geen aandacht schenkt aan 6-cylinder diesels. Waarschijnlijk hebben de Duitsers en de Fransen (denk aan de formidabele 2.7 liter van PSA) genoeg pattenten op hun diesels staan dat de copieerders van de wereld er het moeilijk mee hebben.
          Dat jij zo bekrompen reageert,zegt veel over jou.
          Ik denk dat Lexus goed bezig is met een eigen stijl te ontwikkelen.
          Lexus moet zeker niet onderdoen voor de concurrentie
          2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
            Dat jij zo bekrompen reageert,zegt veel over jou.
            Ik denk dat Lexus goed bezig is met een eigen stijl te ontwikkelen.
            Lexus moet zeker niet onderdoen voor de concurrentie
            Wat heeft dat met bekrompen te maken. Hoeveel diesels heeft Toyota ... ik dacht twee ... een zeer goede 220d en een ouwe maar zeer sterke 3 liter met 4-cylinders. Toch, het zal je verbazen, ik heb op gebied van "vertrouwen in de mekaniek" het grootste respekt voor Toyota nog meer dan, jawel, Audi.

Comment

Wat heeft dat met bekrompen te maken. Hoeveel diesels heeft Toyota ... ik dacht twee ... een zeer goede 220d en een ouwe maar zeer sterke 3 liter met 4-cylinders. Toch, het zal je verbazen, ik heb op gebied van "vertrouwen in de mekaniek" het grootste respekt voor Toyota nog meer dan, jawel, Audi.
              Toyota heeft meer dan 2 diesels: 1.4D-4D, 2.0D-4D, 2.2D-4D, 3.0D-4D en 4.2TD 6 in lijn.

Comment

• Lexus LS 460L

Comment

• Gs 450h

There are lots of reasons to choose a GS450h: the financial benefits, the pace, the cabin, the slightly anoraky pleasure to be had from its in-your-face technology, or the desire to be a little greener. Just don’t expect to be thrilled by the dynamics, seduced by the looks, or amazed at how infrequently you pull up at the pumps.

Comment

• Men pa vind het jammer dat ie zo een kleine koffer heeft....

Comment

Waarom copieeren als je zelf meer kenis hebt dan .....
                      Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                        Waarom copieeren als je zelf meer kenis hebt dan .....
                        meer kenNis hebt...

Comment

meer kenNis hebt...
                          Schoolmeesterke worden ?

Comment

Schoolmeesterke worden ?
                            probere is ook al iets

Comment

Men pa vind het jammer dat ie zo een kleine koffer heeft....
                              Inderdaad. Is inderdaad jammer. Maar die van de Is is ook niet al te groot heb ik gelezen.

Gelukkig valt die van de Rx nog mee

Comment

• Wat is de reden waarom een GS in België niet aanslaat niettegenstaande het toch een mooi model is en wie weet de meest kwalitatieve;

1) PRIJS: 50.000 EURO is duurder tov de Duitsers
                                2) Achterste heeft veel te veel Toyota-gehalte
                                3) GEEN dieselmotoren
                                4) Te weinig verkooppunten
                                5) "misschien" ook de wederverkoopprijs (al is Toyota, o pardon Lexus, toch een merk met zeer goede reputatie)

Comment

Wat is de reden waarom een GS in België niet aanslaat niettegenstaande het toch een mooi model is en wie weet de meest kwalitatieve;

3) GEEN dieselmotoren
                                  5) "misschien" ook de wederverkoopprijs (al is Toyota, o pardon Lexus, toch een merk met zeer goede reputatie)
                                  Bruin: zij die alleen hierop afgaan zijn dan vrij dom daar je met alles (en dus ook de basisuitrusting) rekening moet houden. Daarenboven neem ik aan dat mensen meestal wel weten dat Lexus meer standaard biedt dan de Duitsers.
                                  Rood: ik zie geen gelijkenis erin met een Toyota model. Lexus heeft net een eigen stijl ontwikkeld zonder enig copy-gehalte naar mijn mening.
                                  Blauw: dat is zo'n minpunt dat ik geen minpunt vind. Als je dat koopt weet je het op voorhand en als ze bij de motorisaties rekening moeten houden met alle verschillende afzetmarkten...

Punt 5 daar geef ik je wel gelijk, daar ik denk dat eens je een Lexus hebt je hem itt de duitsers terug naar Lexus moet grijpen

Comment

Schoolmeesterke worden ?
                                    neen.
                                    Jij? die moeie zich ook met alles

Comment

Wat is de reden waarom een GS in België niet aanslaat niettegenstaande het toch een mooi model is en wie weet de meest kwalitatieve;

3) GEEN dieselmotoren
                                      1) Het is maar hoe je het beziet.Sommige geven bv, geen geld aan een
                                      SUV,sommige wel... n/o

2) Lexus heeft net een eigen stijl gecrëerd, L-finesse
                                      3) Maar wel Hybride, kan ook niet elk merk zeggen.
                                      4) feit.
                                      5) Als je hem bij Lexus verkoopt krijg je er nog genoeg voor,hoor...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                                        Bruin: zij die alleen hierop afgaan zijn dan vrij dom daar je met alles (en dus ook de basisuitrusting) rekening moet houden. Daarenboven neem ik aan dat mensen meestal wel weten dat Lexus meer standaard biedt dan de Duitsers.
                                        Rood: ik zie geen gelijkenis erin met een Toyota model. Lexus heeft net een eigen stijl ontwikkeld zonder enig copy-gehalte naar mijn mening.
                                        Blauw: dat is zo'n minpunt dat ik geen minpunt vind. Als je dat koopt weet je het op voorhand en als ze bij de motorisaties rekening moeten houden met alle verschillende afzetmarkten...

Punt 5 daar geef ik je wel gelijk, daar ik denk dat eens je een Lexus hebt je hem itt de duitsers terug naar Lexus moet grijpen
                                        Bruin: de tijden dat bijv. MB zijn standaardmodellen "leeg" verkochten zijn voorbij. Alleen, geeft Lexus geen 5 jaar garantie ?
                                        Rood: zie de afbeelding van een Toyota Carina
                                        Blauw: de "Belgische" vraag naar auto's in dit segment met benzine motoren is nihil, daarom zie je (spijtig genoeg) geen GS'en rijden.
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Rood: zie de afbeelding van een Toyota Carina
                                          Ja, ik vind die LED's van de Carina ook mooi...

Comment

Working...
                                          X