Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
    Geen officiele dealer dus...

Lexus Wijnegem =
    Nee, idd gewone toyota verdeler, maar ik denk dat bijna elke Toyota-dealer geauthoriseerd is om Lexus te verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
      Geen officiele dealer dus...

Lexus Wijnegem =
      Idd!
      mega zot daar
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
        Idd!
        mega zot daar

Iedere keer als we er voor bij rijden is dat ogen van de weg, naar binnen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten
          3) een Hybride auto kost 10% meer en is nog gelinkt aan een benzine motor. België is een Dieselland. Ik zou het graag eens willen weten of een Hybride benzinemotor voordeliger is dan een diesel ? Eveneens beginnen/of hebben de meeste merken Hybride wagens.
          5) Dat wil ik wel geloven.

Hier zie hij heeft gevonden waar de andere mee bezig zijn!!!
          Toen Toyota begon met de Hybride dacht niemand dat het zou aanslagen zo als dit nu wel het geval is.
          En wie kopiëert nu van wie of is het wie doet wie na?
          Het zelfde met de suv's hoe lang heeft Toyota deze al in hun gamma en hoe lang de Duitse?
          Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
            Nee.
            *kan weer opgelucht ademhalen*
            on-topic

Comment

Nee, idd gewone toyota verdeler, maar ik denk dat bijna elke Toyota-dealer geauthoriseerd is om Lexus te verkopen.
              Wel de IS de rest is exclusief voor de lexus dealer.
              Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                Hier zie hij heeft gevonden waar de andere mee bezig zijn!!!
                Toen Toyota begon met de Hybride dacht niemand dat het zou aanslagen zo als dit nu wel het geval is.
                En wie kopiëert nu van wie of is het wie doet wie na?
                Het zelfde met de suv's hoe lang heeft Toyota deze al in hun gamma en hoe lang de Duitse?
                ach 't is hier toch altijd zo, op dit forumpje.

Laat een Aziaat, maakt niet uit dewelke, één of ander element of trend overnemen die reeds bestond bij 'n europeaan en 't kot is hier te klein. Maar wanneer 't omgekeerde gebeurt heeft niemand iets gehoord of gezien.

De eerste RAV4 is verkocht geweest in 1994.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
                  Wel de IS de rest is exclusief voor de lexus dealer.
                  voor verkoop wel. Voor onderhoud kan je perfect bij de tot-dealer met alle lexussen.

Comment

Idd!
                    mega zot daar
                    ik vraag mij altijd af waarom die 550/575 nog in de showroom staat, wordt die nog verkocht?!?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                      ik vraag mij altijd af waarom die 550/575 nog in de showroom staat, wordt die nog verkocht?!?
                      Geraak zoiets maar eens kwijt.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• niet mooi, wel ferm

enorm knap huis, dat wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

niet mooi, wel ferm

enorm knap huis, dat wel

Knappe bak vind ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                            Geraak zoiets maar eens kwijt.
                            ik vind het niet erg dat hij er staat hoor , maar het lijkt mij toch beter dat ze de huidige modellen een beetje meer naar voor plaatsen.

Comment

• IS'je op Zolder, spijtig van dat lichte grijs

Comment

IS'je op Zolder, spijtig van dat lichte grijs

énorm prachtige wagen. Lexus is erin geslaagd een opvallend, sereen maar toch klassevol model neer te zetten.

Ik blijf het dom vinden dat men daar geen 1.9 of 2.0 diesel insteekt. Die 2.2 is veel te groot en kost hen massa's klanten in lease. Steek hier een 1.9 in en BMW zal een pak 3-rijders verliezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  énorm prachtige wagen. Lexus is erin geslaagd een opvallend, sereen maar toch klassevol model neer te zetten.

Ik blijf het dom vinden dat men daar geen 1.9 of 2.0 diesel insteekt. Die 2.2 is veel te groot en kost hen massa's klanten in lease. Steek hier een 1.9 in en BMW zal een pak 3-rijders verliezen.
                                  vind ik ook, net als bij Cadillac zijn ze te koppig om er een diesel in te steken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichten
                                    vind ik ook, net als bij Cadillac zijn ze te koppig om er een diesel in te steken...
                                    De BLS bestaat toch in diesel.
                                    Nu zelfs met de nieuwe twinturbo 180pk.

Maar ontopic nu

Ik vind het een goede zaak dat Mercedes en Audi/Vokswagen met diesels begint in de VS.
                                    De eerste aanzet voor Lexus om ook te beginnen ??

Comment

• Prachtige pics Z4M!
                                      Die wagen heeft stijl
                                      Echt schitterend.
                                      En naar mijn mening ging die 2.2D toch goed vooruit hoor!

Comment

• Deze foto vond 'k wel geslaagd.
                                        Fototoestel beetje donkerder zette, en *klik*
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

Deze foto vond 'k wel geslaagd.
                                          Fototoestel beetje donkerder zette, en *klik*
                                          Maak em is zwart-wit met hoger contrast en laat de achterlichten rood .

Comment

Working...
                                          X