Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LEXUS Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenGeen officiele dealer dus...
Lexus Wijnegem =
mega zot daar
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIdd!
mega zot daar
Iedere keer als we er voor bij rijden is dat ogen van de weg, naar binnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk Berichten3) een Hybride auto kost 10% meer en is nog gelinkt aan een benzine motor. België is een Dieselland. Ik zou het graag eens willen weten of een Hybride benzinemotor voordeliger is dan een diesel ? Eveneens beginnen/of hebben de meeste merken Hybride wagens.
5) Dat wil ik wel geloven.
Hier zie hij heeft gevonden waar de andere mee bezig zijn!!!
Toen Toyota begon met de Hybride dacht niemand dat het zou aanslagen zo als dit nu wel het geval is.
En wie kopiëert nu van wie of is het wie doet wie na?
Het zelfde met de suv's hoe lang heeft Toyota deze al in hun gamma en hoe lang de Duitse?Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNee.
on-topic
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNee, idd gewone toyota verdeler, maar ik denk dat bijna elke Toyota-dealer geauthoriseerd is om Lexus te verkopen.Nissan QQ driver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenHier zie hij heeft gevonden waar de andere mee bezig zijn!!!
Toen Toyota begon met de Hybride dacht niemand dat het zou aanslagen zo als dit nu wel het geval is.
En wie kopiëert nu van wie of is het wie doet wie na?
Het zelfde met de suv's hoe lang heeft Toyota deze al in hun gamma en hoe lang de Duitse?
Laat een Aziaat, maakt niet uit dewelke, één of ander element of trend overnemen die reeds bestond bij 'n europeaan en 't kot is hier te klein. Maar wanneer 't omgekeerde gebeurt heeft niemand iets gehoord of gezien.
De eerste RAV4 is verkocht geweest in 1994.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk BerichtenWel de IS de rest is exclusief voor de lexus dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIdd!
mega zot daar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenik vraag mij altijd af waarom die 550/575 nog in de showroom staat, wordt die nog verkocht?!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
niet mooi, wel ferm
enorm knap huis, dat wel
Knappe bak vind ik!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenGeraak zoiets maar eens kwijt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIS'je op Zolder, spijtig van dat lichte grijs
Ik blijf het dom vinden dat men daar geen 1.9 of 2.0 diesel insteekt. Die 2.2 is veel te groot en kost hen massa's klanten in lease. Steek hier een 1.9 in en BMW zal een pak 3-rijders verliezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichtenénorm prachtige wagen. Lexus is erin geslaagd een opvallend, sereen maar toch klassevol model neer te zetten.
Ik blijf het dom vinden dat men daar geen 1.9 of 2.0 diesel insteekt. Die 2.2 is veel te groot en kost hen massa's klanten in lease. Steek hier een 1.9 in en BMW zal een pak 3-rijders verliezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk Berichtenvind ik ook, net als bij Cadillac zijn ze te koppig om er een diesel in te steken...
Nu zelfs met de nieuwe twinturbo 180pk.
Maar ontopic nu
Ik vind het een goede zaak dat Mercedes en Audi/Vokswagen met diesels begint in de VS.
De eerste aanzet voor Lexus om ook te beginnen ??
Comment
-
Deze foto vond 'k wel geslaagd.
Fototoestel beetje donkerder zette, en *klik*
Bijgevoegde Bestanden2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenDeze foto vond 'k wel geslaagd.
Fototoestel beetje donkerder zette, en *klik*
Comment
Comment