Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Toyota heeft meer dan 2 diesels: 1.4D-4D, 2.0D-4D, 2.2D-4D, 3.0D-4D en 4.2TD 6 in lijn.
Niet vergeten dat de 4.2TD in lijn op korte termijn (lees bij de introductie van de nieuwe LC100 over enkele maanden?) vervangen zal worden door een gloednieuwe 4.4 V8 biturbo diesel.
Natuurlijk zal dit dan weer ineens te veel van het goede zijn om in de GS in te bouwen, maar wie weet komt er een kleiner broertje?
Niet vergeten dat de 4.2TD in lijn op korte termijn (lees bij de introductie van de nieuwe LC100 over enkele maanden?) vervangen zal worden door een gloednieuwe 4.4 V8 biturbo diesel.
Natuurlijk zal dit dan weer ineens te veel van het goede zijn om in de GS in te bouwen, maar wie weet komt er een kleiner broertje?
Ik denk nu dat Mercedes, VW, Audi, Honda en ook Cadilac diesels in de VS gaan verkopen, Toyota en Lexus wel over de brug moeten komen, op voorwaarde dat het aanslaat natuurlijk.
Ma van m'n vriendin heeft een zwarte IS 220d met beige lederen interieur. 't Ding is full opt en werkelijk een droom om mee te rijden
is het degene van 177pk of 162?
heeft die al de kortere overbrengingen? moet een groot verschil zijn,kan het zelf niet zeggen.
we hebben als vervangwagen eens eeen IS220 meegekregen,damn
Jammer dat ie niet aan een automaat kan gekoppeld worden
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
is het degene van 177pk of 162?
heeft die al de kortere overbrengingen? moet een groot verschil zijn,kan het zelf niet zeggen.
we hebben als vervangwagen eens eeen IS220 meegekregen,damn
Jammer dat ie niet aan een automaat kan gekoppeld worden
Awel hé ... ik zou het begot niet weten
Hoewel ge dat verschil van 15 pk niet echt super gaat voelen, denk ik
Binnenkort zal er een Lexus IS220d meestrijden in de Independents Trophy FIA WTCC kampioenschap voor toerwagens. Geen fabrieksproject dus, maar een initiatief van een Britse tuner, LGT Engineering:
Comment