Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LEXUS Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De GS430 verdwijnt uit het gamma ...
    ... en wordt vervangen door de GS460
    Beschikbaar vanaf september.

Comment

• Lexus heeft trouwens laten weten geen kleiner model dan de IS te zullen bouwen. Er werden in de autopers de laatste maanden namelijk verhalend rondgestrooid als zou Lexus de intentie hebben een concurent voor de BMW 1-serie te willen bouwen.

Lexus zal dat dus niet doen, ze hebben naar eigen zeggen niet de ambitie een volumemerk te worden en blijven liever iets exclusiever. Er wordt dus met andere woorden voldoende winst gemaakt met de verkoop van het huidige gamma.

Comment

• lexus is-f
        5liter en 400pk

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Op deze foto vind ik 'de vin' net na de voorwielen er eigenlijk nog niet zo slecht uit zien. Ze lijkt me veel kleiner en beperkter dan op het eerste prototype.
          De uitlaten boven elkaar blijven nog, en persoonlijk zou ik ook liever twee ovale uitlaten type RS4 zien.
          Ietsje meer vermogen had Lexus m.i. ook nog uit de 5.0 mogen halen, want qua pk/l staan ze zo wel erg ver achter op de concurrentie tie hetzelfde vermogen uit een 4L halen.

Comment

• Ik vond het Lexus IS topic niet meer terug, post ik maar hier.

IS kit van Wald.

Comment

• Comment

• De GS460 krijgt het 4.6 liter grote V8 blok dat we kennen uit de LS460. Voor de GS monteert Lexus helaas niet de directe benzine inspuiting van de LS en dus is er iets minder vermogen beschikbaar. Met 342 pk (6400 tpm) en 459 nm (4100 tpm) zorgen desondanks voor aansprekende prestaties, zoals een sprint naar de 100 in vijfenhalve tel en een top van 250 km/u.

rood: Evesnel als Mercedes met zijn E500 (5,5liter) , niet slecht dus
                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                  lexus is-f
                  5liter en 400pk

Wat een oerlijke uitlaten!

Comment

• Dacht ik ook ,tot ik hem op IAA zag ,

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                      lexus een merk met klasse en dan blijven ze nog altijd dat lelijk digitaal klokje gebruiken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                        lexus een merk met klasse en dan blijven ze nog altijd dat lelijk digitaal klokje gebruiken
                        Ik vind dat de middenconsole er nogal rommelig uit ziet precies...

Maar qua gebruik misschien wel extreem praktisch, daar kan ik nog niet over meespreken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                          Ik vind dat de middenconsole er nogal rommelig uit ziet precies...

Maar qua gebruik misschien wel extreem praktisch, daar kan ik nog niet over meespreken.
                          idd, dan vind ik het bij de GS beter "geördend"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                            grappig, had gTa dat toen niet vernoemd in z'n test was daar nooit iemand over gevallen. Nu lijkt het wel of de wagen staat of valt bij zo'n lelijk klokje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                              idd, dan vind ik het bij de GS beter "geördend"
                              Precies minder opeengepakt

en de tellers

Comment

• Comment

• Gisteren zaten er 2 uitnodigingen van Lexus in de bus voor een testrit in Brussel. Misschien wordt het wel eens tijd om achter het stuur te zitten van een LS

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                        X