Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
The Mercedes 190E Hatchback That Never Was: The Bizarre Story Of The 190E City
https://www.carscoops.com/2021/01/th...the-190e-city/
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenDie laatste is wel ferm al hadden ze het dak mogen choppen als een 262
Straf dat er van die hatch-190 er effectief van rondrijden
Doet mij ook wat aan een oude Lancia Delta of een Talbot Horizon denken achteraan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Bij die hatchback hadden ze aan dat kleine zijruitje achteraan iets moeten doen. Zo klopt het gewoon niet
Comment
-
àls, maar alleen dan het achterste zijruitje te openen is, klopt het wel natuurlijk
Als ze al deze moeite doen om deze auto zo te verbouwen mag dat ook wel imo.
Comment
-
just daarmee, het is een dure ombouw...een ruitje is de kost niet
het is kut dat achteraan veel 2 deurs modellen - tenzij bij benz - je geen ramen kunt openen achteraan (tenzij klapruitje), dit zou de enige hatch kunnen zijn waar de ruiten wel naar beneden kan draaien (al maakt het dat visueel niet 'normaler')
jammer dat er niemand de moeite deed om eens binnenfoto te nemen
die zilveren specifiek is op basis van een 2.5-16...uitgeboord tot een 2.6-16
Comment
-
Zo moet het zijn idd!
Nog een paar pics gevonden, met binnenfoto blijkbaar. Dat lijkt dus nergens op zo
A Mercedes-Benz 190 E has become a Volkswagen Golf. Someone thought that the German sedan would look better as a hatchback. Almost 40 years ago, it could have rivaled the Golf II. The Mercedes-Benz 190 E hatchback could have anticipated, almost half a century ago, the arrival of the A-Class. The hatch only sawEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
nice, dan is het nog maar de vraag of het mechanisme er nog achter zit natuurlijk, of voor cheap oplossing erin is blijven steken, maar aan het formaat van de raam en de wieltuitsnijding te zien zou het fysisch moeten kunnen
imo dus perfect normaal, het kunnen openen van de ruit is voor mij meer waard dan het visuele
Comment
-
Dit zou het dash zijn, verschillende soorten zetels ook voor en achter, dat zie je ook op de eerste foto. Slordig werk als je het mij vraagt
Comment
-
zijn nageplaatste racekuipen vooraan, de kleur matcht alvast
dan vind ik het nog erger bij die black series 55 van hierboven, dat de knopjes voor de airscarf en de zetelverwrming niet zijn aangepast
enige 2 modellen bij benz waar je achteraan niet de ruiten kon openen waren de sc en de eerste gen clk, heb dat altijd bummer gevonden (op de clk cabrio gingen ze wel naar beneden, dus er was plek genoeg in de karrosserie)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenenige 2 modellen bij benz waar je achteraan niet de ruiten kon openen waren de sc en de eerste gen clk, heb dat altijd bummer gevonden (op de clk cabrio gingen ze wel naar beneden, dus er was plek genoeg in de karrosserie)
Comment
-
c204 en 205 ook niet zeker
Wel op mijn A3 destijds, die had dat wel als ik mij niet vergis.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment