Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes-Benz B200 CDI – 2006 – 480.531 km - Klokje Rond

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
      Mercedes-Benz B200 CDI – 2006 – 480.531 km - Klokje Rond

Heb hem ook net gezien. Jammer dat de keurder het eig op voorhand al geen leuke auto vond. Zijn al bij al best goeie auto's!
      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
      Current:
      1987 Mercedes-Benz W124 200D
      1979 Mercedes-Benz W123 280E
      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
      Ex:
      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
      1976 Mercedes-Benz W123 250
      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
      1980 Mercedes-Benz W123 280
      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten

Heb hem ook net gezien. Jammer dat de keurder het eig op voorhand al geen leuke auto vond. Zijn al bij al best goeie auto's!
        Idd! Ik vond hem ook nogal voorbarig. Zoiets kun je natuurlijk altijd zeggen over een auto met een half miljoen km op de teller maar hij leek mij toch wel een beetje vooringenomen.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Mercedes-Benz S 420 420 SEL*Leder*el. Sitze*Schiebedach*Klima* Gold - 4

ook nog mooie combo, doppen ...kleinste v8 420, langversie en niet te duur...spijtig dat er geen airbag inzit...een becker traffic pro is makkelijk geplaatst

https://www.autoscout24.de/angebote/...gine-itemBased

Comment

• Vind het vooral jammer van de ontbrekende snelheidsregelaar.

Comment

• DAIMLER WIJZIGT NAAM IN MERCEDES-BENZ GROUP

FOCUS CREËEREN

Het is zover: Daimler gaat vanaf nu officieel door het leven als Mercedes-Benz Group AG. Daarmee voltooit het concern een strategische herindeling die vorig jaar werd goedgekeurd door de aandeelhouders, waarbij ook de vrachtautodivisie Daimler Truck losgeweekt werd van de automotive tak.

Met de naamswijziging van Daimler naar Mercedes-Benz Group verandert ook het beurssymbool van de autofabrikant: 'DAI' is nu 'MBG' geworden. Voor de aandeelhouders verandert er verder niets: de aandelen van Mercedes-Benz Group AG blijven genoteerd op de Duitse aandelenindex DAX. Daimler Truck werd afgelopen december al separaat gelanceerd op de beurs van Frankfurt. Mercedes-Benz heeft daarin nog een minderheidsbelang van 35 procent.

De Mercedes-Benz Group focust zich volledig op de personenauto's van de merken Mercedes-Benz, Mercedes-AMG, Mercedes-Maybach en Mercedes-EQ. Ook de bestelauto's vallen onder deze bedrijfstak. Met de naamswijziging kan Mercedes-Benz naar eigen zeggen zijn 'economisch potentieel' in de toekomst beter ontwikkelen en de concurrentiepositie verder vergroten. De autofabrikant hoopt op deze manier namelijk aantrekkelijker te worden voor investeerders. "We willen het erfgoed van onze oprichters voortzetten door een leidende positie in elektromobiliteit en voertuigsoftware na te streven", aldus CEO Ola Källenius in een toelichting. Mercedes-Benz investeert tot 2025 €70 miljard in elektrificatie en digitalisatie. Ook gaat de autofabrikant de uitrol van nieuwe EV's versnellen.

Bron: Autoweek

Comment

• de slk had een houten stuur, de s helaas niet...maar wat een fijn materiaal om in je handen te hebben, ik had dat nooit verwacht

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Mercedes most unlikely rally car

Comment

• tesla wil blijkbaar mercedes kopen
                      lets have some more member berries

Comment

• Artikel

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Wel nog met een groot vraagteken achter. Ik geloof er niks van, die Ami's zouden wel willen. Van de andere kant mag je van den Elon altijd het onmogelijke verwachten

Comment

• Daimler is kwa waarde op dit moment 10% van dat van Tesla dus een vijandige overname is zelfs mogelijk... En Daimler had ooit 7% procent in Tesla dacht ik. Soit ik zie dat wel nog als de ideale combinatie. De electrische sls was ook een samenwerking van AMG met tesla.
                            hmmm een model s of 3 met het interieur van een Benz
                            lets have some more member berries

Comment

• ...en de model s deelt veel componenten met de w221

Comment

• dat geluid...pfft

Comment

Comment

• Comment

• Comment

Comment

• 1 der laatstejaars met de mooiere dpf uitlaat

En schoon janten ook

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X