Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die Becker Europa zat ook in onze W114 uit 1971. Wel niet de Europa II maar de eerste niet stereo versie. In onze zat ook maar 1 box, boven in het midden van het dash, deze heeft ook nog 2 boxen aan de voordeuren zie ik, stereo hé
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Mijn droomwagen destijds, ben in 1989 zelfs speciaal naar de wereldpremière in Genève gereden. Mijn kameraad kocht toen een 300SL. Hierbij nog een paar foto's van toen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
geen plek meer en eens miserie klauwen vol geld...maar wel vrij betaalbaar en op en top een benz natuurlijk...zou op dit moment ook mij favo oldie kunnen zijn
er stond er zo'n 7 jaar geleden een laatste serie sl280 donkerblauw op de blinkende 8-gaatse te koop bij de lokale ramenman van de oude, erg lage km-stand voor 20k, was toch even twijfelen, maar dat was wel een topokkazie geweest
Comment