Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is van Guntro.be Heb die van de week ook zien rijden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
zal het beschrijven een mooie s204 met nrplaat 00 op de autostrade op het middenvak getrokken uit een c209 op het linkse
op de achtergrond zie je een bouwkraan en wat windmolens, de sfeer is mooi, beetje valavond en er hangt een zeldzame cirruswolk
Vandaag gepoetst van 13u tot 20u aan die S204 180 CDI die mijn moeder gekocht heeft.Fjieuw zeg!
Die auto was in jaren niet gepoetst, zeker binnenin niet grondig. Blijkbaar ook een labrador in de koffer gezeten, viel eerst niet echt op door de interieurkleur. De tellers zijn alles behalve makkelijk af te stoffen zeg! Wel een wereld van verschil als die zo vuil is eerst maar toch beter zo ver niet laten komen. De velgen heb ik moeten inspuiten met zoutzuur, waren een ramp!
De auto is Cuprietbruin, een heel speciale kleur is tussen bruin en bordeaux. Mooi roodachtig in de zon en donker in de schaduw.
Het Articoleder is verschrikkelijk.
Auto rijdt enorm goed vind ik. De 180 is natuurlijk traag maar dat geeft hem een super rustig karakter wat wel goed past bij deze Elegance. Door het lagere koppel schakelt de versnellingsbak extra zacht. Is een 2012 met 80.000 km trouwens. 16" is zo ongelooflijk comfortabel in vergelijking met mijn eigen 19 ".
Ja, het is nu eenmaal een Elegance. Koplampen zijn inderdaad mager, zeker in vergelijking met de achterlichten die volledig LED zijn.
Al vind ik de 204 FL wel erg geslaagd in elegance, zelfs mooier dan de avantgardes die je altijd ziet met uitzondering van AMG-pakket.
Grappig trouwens dat als je kleine velgen hebt dat je altijd droomt van grotere maar dat het ook omgekeerd is.
Comment