Daarnet een S 500 W220 zien staan, pré facelift. Heimwee naar die wagens, dikke V8 in het vooronder.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenDas toch het mbux systeem niet in de e?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenMooi dit blauw, beter dan het grijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Maar zo'n matte kleur schijnt een hel te zijn om het proper te houden.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Maar zo'n matte kleur schijnt een hel te zijn om het proper te houden.lets have some more member berries
Comment
-
200D (W110) (1965)
Die "Universal" genannten Kombi-Typen wurden beim Karosseriebauer IMA in Belgien gefertigt und waren 1966 und 1967 offiziell bei Mercedes bestellbar.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
Comment