Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
in de a-klasse draad al 2 berlines in die kleur, nu staat er hier op den hof een c-klasse in die kleur met prachtig bruin leder
mijn w126 was rookzilver met bruin basis-interieur...maar de 2.3-16 was populair in rauchsilber bvb en volgens mij dan weer niet leverbaar met bruin leder, althans nooit gezien
toen ik in 1993 c123 230ce kocht van 12 jaar oud, was dat echt een oude sleur in feite kwa design
zal persoonlijk mss zijn, maar die a208 van 20 jaar oud vandaag hierboven, ziet er nog veel meer up-to-date uit
klein minpuntje op deze specifiek waren de mindere janten, was gaan checken of het al winterwielen waren (1 oktober is passeerd, winterseizoen) maar het was niet
van wellen van de wegenbouw heeft nog zo'n 600...naast al de rest
probleem bij deze (voor ons toch ) is dat't minimum een 500 is, bij de volgend is het een 400...met 3 liter, relatief te betalen
alle kroegen sluiten 1 na 1, tooghangers sterven uit en de jeugd zuipt zich lam thuis voor ze naar de kroeg trekken , zwartwerk veel minder als vroeger...véél te hoge huurprijzen van de vandermolen etc etc
geen stella in kandinsky maar cristal en kapellen moet stella hebben
in de a-klasse draad al 2 berlines in die kleur, nu staat er hier op den hof een c-klasse in die kleur met prachtig bruin leder
mijn w126 was rookzilver met bruin basis-interieur...maar de 2.3-16 was populair in rauchsilber bvb en volgens mij dan weer niet leverbaar met bruin leder, althans nooit gezien
Was het niet enkel in zwart leder dat je de 2.3-16v kon krijgen? Ale los van de karo stof
Mercedes-AMG hakt met de botte bijl in op de C02-uitstoot van de C63. De aankomende AMG C63 verruilt zijn V8 voor een tweeliter hybride vierpitter.
Is al ontkracht door de baas van AMG. Het was idd een voorstel van Mercedes maar de brave man zei "over mijn lijk" en trapte het af in de vergadering
Dus niet op rekenen, maar goed ook. Ze zijn het daar serieus naar de knoppen aan het het helpen bij Mercedes.
- BMW op design vlak
- Mercedes op motorisch
...ze weten allemaal niet meer van welk hout pijlen maken, lijkt
ons forumthema staat voor grote uitdagingen
Klopt, plus dat ze bij AMG al op de toppen van hun tenen lopen na het debacle met hun nieuwe A45 die is afgemaakt op basis van het geluid (of het gebrek er aan) dat hij produceert. Die willen kost wat kost vermijden dat er weer zo iets volgt.
op dit moment toch, als de rest met hun aan-de-normen-voldoen motoren komen zal het nog wel terug gaan meevallen
hoop dat de mode van luide motoren snel voorbij is alleszins, nog nooit zoveel kabaal op straat geweest als bij aanvang van het geplof bij de cooper's en de rest van het fake gebrabbel langs alle kanten
op dit moment toch, als de rest met hun aan-de-normen-voldoen motoren komen zal het nog wel terug gaan meevallen
hoop dat de mode van luide motoren snel voorbij is alleszins, nog nooit zoveel kabaal op straat geweest als bij aanvang van het geplof bij de cooper's en de rest van het fake gebrabbel langs alle kanten
Echt he, die schetenlatende viercilinder dingen. En veel van die chauffeurs aan onze kanten, denken dat ze met een prachtig soundmachine wegzijn.
Comment