Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Rrrrrrrr

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• rookzilver is terug !

in de a-klasse draad al 2 berlines in die kleur, nu staat er hier op den hof een c-klasse in die kleur met prachtig bruin leder
      mijn w126 was rookzilver met bruin basis-interieur...maar de 2.3-16 was populair in rauchsilber bvb en volgens mij dan weer niet leverbaar met bruin leder, althans nooit gezien

Comment

• Knap

Staat van de kap ook

Comment

• toen ik in 1993 c123 230ce kocht van 12 jaar oud, was dat echt een oude sleur in feite kwa design
          zal persoonlijk mss zijn, maar die a208 van 20 jaar oud vandaag hierboven, ziet er nog veel meer up-to-date uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Echt knap

Vele malen mooier dan de huidige s coupe.
            BMW X5 45e

Comment

• klein minpuntje op deze specifiek waren de mindere janten, was gaan checken of het al winterwielen waren (1 oktober is passeerd, winterseizoen) maar het was niet

van wellen van de wegenbouw heeft nog zo'n 600...naast al de rest

probleem bij deze (voor ons toch ) is dat't minimum een 500 is, bij de volgend is het een 400...met 3 liter, relatief te betalen
              Last edited by bobo; 15/10/2019, 20:53.

Comment

• Van Wellen heeft wel wat meer knap spul staan
                BMW X5 45e

Comment

• die zat hier alle dagen op de hoek, kandinsky...tot het spijtig faillissement op 8/10/19

gek genoeg nooit pics gepakt van zijn 600, liep nooit voorbij de parking

Comment

• Aah is die failliet?

De rode draak, of hoe noemt het daar, is ook al failliet..
                    BMW X5 45e

Comment

• alle kroegen sluiten 1 na 1, tooghangers sterven uit en de jeugd zuipt zich lam thuis voor ze naar de kroeg trekken , zwartwerk veel minder als vroeger...véél te hoge huurprijzen van de vandermolen etc etc

geen stella in kandinsky maar cristal en kapellen moet stella hebben
                      Last edited by bobo; 15/10/2019, 21:26.

Comment

• W107 SLC Lorinser edition.
                        da’s knap

Comment

• There are Pretenders among us.....
                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

rookzilver is terug !

in de a-klasse draad al 2 berlines in die kleur, nu staat er hier op den hof een c-klasse in die kleur met prachtig bruin leder
                            mijn w126 was rookzilver met bruin basis-interieur...maar de 2.3-16 was populair in rauchsilber bvb en volgens mij dan weer niet leverbaar met bruin leder, althans nooit gezien
                            Was het niet enkel in zwart leder dat je de 2.3-16v kon krijgen? Ale los van de karo stof

Comment

• denk niet ooit een andere kleur te hebben gezien, maar de gewone 190 wel, grijs zeker, bruin

vlg c63 met hybride 4-cylinder

Mercedes-AMG hakt met de botte bijl in op de C02-uitstoot van de C63. De aankomende AMG C63 verruilt zijn V8 voor een tweeliter hybride vierpitter. 

Comment

denk niet ooit een andere kleur te hebben gezien, maar de gewone 190 wel, grijs zeker, bruin

vlg c63 met hybride 4-cylinder

Mercedes-AMG hakt met de botte bijl in op de C02-uitstoot van de C63. De aankomende AMG C63 verruilt zijn V8 voor een tweeliter hybride vierpitter. 

Is al ontkracht door de baas van AMG. Het was idd een voorstel van Mercedes maar de brave man zei "over mijn lijk" en trapte het af in de vergadering

Dus niet op rekenen, maar goed ook. Ze zijn het daar serieus naar de knoppen aan het het helpen bij Mercedes.
                                - BMW op design vlak
                                - Mercedes op motorisch

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• ...ze weten allemaal niet meer van welk hout pijlen maken, lijkt
                                  ons forumthema staat voor grote uitdagingen

Comment

...ze weten allemaal niet meer van welk hout pijlen maken, lijkt
                                    ons forumthema staat voor grote uitdagingen
                                    Klopt, plus dat ze bij AMG al op de toppen van hun tenen lopen na het debacle met hun nieuwe A45 die is afgemaakt op basis van het geluid (of het gebrek er aan) dat hij produceert. Die willen kost wat kost vermijden dat er weer zo iets volgt.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• op dit moment toch, als de rest met hun aan-de-normen-voldoen motoren komen zal het nog wel terug gaan meevallen

hoop dat de mode van luide motoren snel voorbij is alleszins, nog nooit zoveel kabaal op straat geweest als bij aanvang van het geplof bij de cooper's en de rest van het fake gebrabbel langs alle kanten

Comment

op dit moment toch, als de rest met hun aan-de-normen-voldoen motoren komen zal het nog wel terug gaan meevallen

hoop dat de mode van luide motoren snel voorbij is alleszins, nog nooit zoveel kabaal op straat geweest als bij aanvang van het geplof bij de cooper's en de rest van het fake gebrabbel langs alle kanten
                                        Echt he, die schetenlatende viercilinder dingen. En veel van die chauffeurs aan onze kanten, denken dat ze met een prachtig soundmachine wegzijn.

Doe mij maar een 63 AMG qua sound
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Echt he, die schetenlatende viercilinder dingen. En veel van die chauffeurs aan onze kanten, denken dat ze met een prachtig soundmachine wegzijn.
                                          ...en maar gaas geven en bollen, en opnieuw en opnieuw

kots

Comment

Working...
                                          X