Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenZo een W209 mogen ze toch afzetten zenne, zeker in deze uitvoering
http://www.kapaza.be/nl/mercedes-ben...-119868052.htm
Comment
-
[Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenW204 heeft de normale maat nodig imo. 18" 225/245
tis geen fiat500 waar 16" de gepaste maat lijkt.
en geen comand
In dit geval vind ik het wel nog goed omdat grotere velgen meer kapot gereden zouden worden.
Ik heb in mijn coupé ook geen Comand maar wel een soort lightversie van de navigatie. Met dezelfde bediening en visueel gelijk ongeveer als Comand. Hier zit iets slechts in van Becker, zeer groot verschil.
Deze auto heeft maar €14.500 gekost trouwens.
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenGere, is er een topic van op het mercedesforum?
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Oja, ze heeft trouwens nog €3600 gehad voor die V50.
- Likes 1
Comment
-
Die Becker marcheert beter dan de nieuwere Garmin, heb ik de indruk .
Los van de oudere kaarten, de kleinere display en de minder moderne layout, vind ik bediening sneller, en herrekent hij rapper.
De realtime traffic-informatie van de jongere zorgt af en toe voor panieksituaties, waarbij voorbarig exotische omleidingen worden voorgesteld.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Bedoel je die jij nu hebt?
Vroeger had je de Becker al?
Ik vermoed dag ik iets van Mercedes zelf heb? Enkel in de E klasse gemonteerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenje hebt 3 soorten, APS50, extern (garmin/becker) en comand navigatie
Een heus verschil! Die APS50 is echt wel goed vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenZo een W209 mogen ze toch afzetten zenne, zeker in deze uitvoering
http://www.kapaza.be/nl/mercedes-ben...-119868052.htm
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenVers gewassen en direct ook de eerste foto met de nieuwe wielen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment