Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Met een Porsche 993 geslipt met zware regen. Been gebroken.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk las zijn artikels in Autogids altijd zeer graag. Zei ooit dat een auto nooit meer dan 300pk nodig had om goed te rijden. Een wijs man.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
ik denk dat hij ten tijde van die 190e test al als freelancer werkte ook voor de autigids/le moniteur en zijn bevindingen in meerdere bladen/talen neerschreef, de prestaties waren alleszins identiek als die van in het blad, en het was daar ook een automaat
in filmpje zie je ook dat ze minimum 3000km met een auto reden...als het nu 10 minuten is, zal't al veel zijn dikwijls
er was toen ook jean jaques cornart of zoiets, en een kapellenaar...de vader van een meisje waarmee ik in de klas zat...geloof dat ze karen (goris) noemd ...jaloers op haar vaderLast edited by bobo; 28/02/2020, 16:24.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenIk las zijn artikels in Autogids altijd zeer graag. Zei ooit dat een auto nooit meer dan 300pk nodig had om goed te rijden. Een wijs man.
Comment
-
toen ik in mijn 221 stapte en de eerste meters aflegde - ook al is't geen 600 - eerste bewustwording was het luie gaspedaal (veel gaspedaal-slag geven voor weinig respons) en hoe de remmen benadrukken dat je met 2 ton onderweg bent...veel verandert er nooit welk karakter ze in sindelfingen in de auto leggen
Comment
-
ongelooflijk knappe beelden in het begin van het filmpje
de comment op de gas en de remmen
...en australie kreeg dus de 560sl in eu-trim maar ook helaas de kat-versie met 245 ipv de volle 300pk
link naar verkoopsadd
interest voet van 13.99% bij een australische dealer
staan best een paar pareltjes 560sl te koop down under
een witte met karo, leer is ordinais
prachtige lichtgroene
een roadster met 5.6 v8 stond toen op 205/65-15 , nu staat een gle 300d met 2.0 liter diesel (ook 245pk trouwens) op 295/30-20
Comment
-
It’s ironic that, for a car boasting a name rooted in motorsport history, the R107 generation Mercedes SL was so sedate when it was introduced. Over the course of its impressive 18-year production run (during which some 237,000 were produced, with 62% heading Stateside), ever warmer versions of ‘the most sensible dream car in the world’ emerged from the factory, culminating in the 227hp, V8-powered 560.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjammer dat filmpje niet om aan tezien/horen is door de goddelijke tussenkomstEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment