Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lol nu zouden ze terug gaan naar een clk ter vervanging van de c en e coupe en cabrio... De s coupe en cabrio vallen al weg. Dat ze eens snoeien in al die suvs... Gla, glb, GLC, GLC coupe, gle, gle coupe, gls, g, eqc, eqa... À sedan is mooi maar ook overbodig
    lets have some more member berries

Comment

• There are Pretenders among us.....
      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
        Lol nu zouden ze terug gaan naar een clk ter vervanging van de c en e coupe en cabrio... De s coupe en cabrio vallen al weg. Dat ze eens snoeien in al die suvs... Gla, glb, GLC, GLC coupe, gle, gle coupe, gls, g, eqc, eqa... À sedan is mooi maar ook overbodig
        In die SUV's zie ik ze zeker niet te snel snoeien want het volk wil tegenwoordig niks anders meer. Ik weet wel dat ze een pak privé rijders als klant aan het verliezen zijn met hun te betalen slecht werkende app abo's en hautaine dealers, zeker in België
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Audi is niet anders. Je gsm als sleutel gebruiken is zelfs in abo... En wil je dat niet krijg je zo een lelijk zwart vierkant als sleutel
          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            Audi is niet anders. Je gsm als sleutel gebruiken is zelfs in abo... En wil je dat niet krijg je zo een lelijk zwart vierkant als sleutel
            Van mij mogen ze hun abo's steken waar de zon nooit schijnt, ik zal nooit voor die dingen betalen, hun auto's en opties kosten al meer dan genoeg
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Geen Netflix, Spotify, Strava, Adobe, Office,... meer ook voor jou dan?

Abonnnementen zijn het nieuwe verdienmodel
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ge hebt gelijk hoor, maar ik moet toch ook ergens nog die klik maken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• edit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                    Geen Netflix, Spotify, Strava, Adobe, Office,... meer ook voor jou dan?

Abonnnementen zijn het nieuwe verdienmodel
                    Dat weet ik. Ik heb thuis al Netflix en Spotify dat ik ook overal kan gebruiken. Ik heb het over Linguatronic (komt steeds ongevraagd tussen, ik haat ondertussen "Hey Mercedes"), verkeersinfo, GPS kaarten, weerbericht, parkeerplaatsen en een slecht werkende MB app, enz. Lees anders de reviews maar eens over hun app. Er zijn betere goedkopere mogelijkheden daarvoor. Ik denk er niet aan om MB of welk ander 'premijoem' merk dan ook buiten een reteduur onderhoud ook nog jaarlijks te sponsoren met van de pot gerukte prijzen voor slecht werkende abo opties. Net zoals hun mislukte online updates, nog zo'n lachertje

Wanneer ik 40k aan een auto betaal volstaat dat voor mij, met mijn smartphone los ik zelf al veel op en die data zal ik wel zelf betalen. Om op afstand mijn ruiten te openen of de verwarming op te zetten, een GPS bestemming in te voeren, te zien hoeveel druk er nog in mijn banden zit enz. interesseert mij niet. Dat zie ik ook als ik in mijn auto stap.

Gelukkig ben ik gek van mijn A'tje en het merk door de jaren heen, maar in deze omstandigheden en met zo'n dealership zal de volgende zeker geen MB meer worden

Comment

• Ik gebruik de app toch af en toe.
                      De link met mijn agenda vind ik bijvoorbeeld heel handig (nauwgezet adres van je afspraak invullen in je agenda)
                      Terug vinden van je auto in een onbekende stad (bv op reis) gebruik ik regelmatig.
                      Openen en sluiten op afstand ook (gisteren nog : gaan windsurfen > gsm mee in een waterdicht zakje in mijn pak (doe ik sowieso, voor noodgevallen), sleutel kon in de auto blijven.

Comment

Ik gebruik de app toch af en toe.
                        De link met mijn agenda vind ik bijvoorbeeld heel handig (nauwgezet adres van je afspraak invullen in je agenda)
                        Terug vinden van je auto in een onbekende stad (bv op reis) gebruik ik regelmatig.
                        Openen en sluiten op afstand ook (gisteren nog : gaan windsurfen > gsm mee in een waterdicht zakje in mijn pak (doe ik sowieso, voor noodgevallen), sleutel kon in de auto blijven.
                        Ik gebruik de app ook omdat het voorlopig niet anders kan, bepaalde zaken werken voorlopig nog. Maar eenmaal die abo's vervallen zijn verwijder ik ze zelfs van mijn smartphone. Ik kan de brol niet meer zien

Dat zijn allemaal dingen die de meeste mensen niet nodig hebben en er zeker ook niet willen voor betalen. Ik ben mijn auto nog nooit kwijt geweest in een onbekende stad en dat openen en sluiten vanop afstand zou ik met deze app sowieso niet vertrouwen. Ik lees in de reviews regelmatig dat dit misgaat.
                        Over die agenda wil ik mij niet uitspreken omdat ik er geen ervaring mee heb maar er zijn, MB kennende, zeker goedkopere oplossingen.

Comment

• Nooit gehoord van ‘verdwalen in de straten’
                          ? .D

Als we op vakantie een stad gaan bezoeken, wordt de auto vaak ‘buiten de muren’ geparkeerd, en slenteren we uren aan een stuk door de kleine straatjes.
                          En als je dan terug naar de auto wil, is het gemakkelijk om zo de snelste wandelroute te vinden (zonder met een stratenplan te knoeien).

Vroeger deden we het ook zonder, dat is waar.

Maar, ik snap toch nog altijd niet waarom je dat brol noemt. Marcheert toch best OK?
                          Last edited by A160; 20/07/2020, 12:49.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Nooit gehoord van ‘verdwalen in de straten’
                              ? .D

Als we op vakantie een stad gaan bezoeken, wordt de auto vaak ‘buiten de muren’ geparkeerd, en slenteren we uren aan een stuk door de kleine straatjes.
                              En als je dan terug naar de auto wil, is het gemakkelijk om zo de snelste wandelroute te vinden (zonder met een stratenplan te knoeien).

Vroeger deden we het ook zonder, dat is waar.

Maar, ik snap toch nog altijd niet waarom je dat brol noemt. Marcheert toch best OK?
                              Dat gebruik ik niet omdat ik het niet nodig heb, ik ben zo ook nog nooit verdwaald in een stad

Waarom ik het brol noem? Lees de reviews over de app maar eens. Grote tevredenheid is iets anders.

Wacht maar eens tot je zo'n vervelende 'Mbux' madame in jouw auto hebt die haar bek niet kan dichthouden en voor zoiets zou ik dan jaarlijks moeten gaan betalen

En dat is nog maar 1 voorbeeld van wat niet correct werkt en waarvoor betaald moet worden, ik kan nog wel even doorgaan

De manuele bediening en de mogelijkheden van het Mbux systeem zijn wel schitterend maar daarvoor heb ik dan ook genoeg betaald

Ach ja, toch nog een klein voorbeeld, 250€ om DAB+ te activeren terwijl ze je bij aankoop wijsmaken dat het erop zit. Het zit er indd op maar het is nog niet geactiveeerd, dat zal de onnozele klant later wel merken zeker. Een kennis die zo gek was om het te bestellen wacht al maanden, ze krijgen het niet geactiveerd

Ik vind er hier toevallig nog eentje in de reviews van hun nieuwe app 2020.

Ludo A
                              15 juli 2020
                              1/5
                              Na installatie en ingave codenummer crasht en reboot mijn telefoon meerdere keren. Software blijkt een heikel punt bij Mercedes, voor mijn nieuwe CLA Coupe wacht ik al ZES maanden om DAB werkend te krijgen ...

Wat een oplichters en daar blijf ik bij!

Comment

• Ik kan zeker niet klagen.
                                Bij mijn eerste werkte het binnen de twee dagen, bij mijn tweede was alles al ingesteld tegen dat ik de wagen ophaalde.

Maar ik heb geen MBUX-moeial, dat is waar. Ik heb het gevoel dat men, in de jacht om de klanten meer te verbazen met extra-mogeljjkheden, men (en niet alleen Mercedes) een beetje door het papier aan het schieten is: een auto wordt meer een multimediacenter met wielen gepositioneerd dan als goed rijdend, comfortabel, veilig...

Eerst moest alles snel zijn (jaren 70/80), daarna zuinig (oliecrisis) daarna veilig (airbags/abs/esp...), dan groen, en nu zijn het rijdende smartphones aan het worden.

Comment

Ik kan zeker niet klagen.
                                  Bij mijn eerste werkte het binnen de twee dagen, bij mijn tweede was alles al ingesteld tegen dat ik de wagen ophaalde.

Maar ik heb geen MBUX-moeial, dat is waar. Ik heb het gevoel dat men, in de jacht om de klanten meer te verbazen met extra-mogeljjkheden, men (en niet alleen Mercedes) een beetje door het papier aan het schieten is: een auto wordt meer een multimediacenter met wielen gepositioneerd dan als goed rijdend, comfortabel, veilig...

Eerst moest alles snel zijn (jaren 70/80), daarna zuinig (oliecrisis) daarna veilig (airbags/abs/esp...), dan groen, en nu zijn het rijdende smartphones aan het worden.
                                  Mooi geformuleerd! Zo denk ik er ook over.

Hoewel, ik ben zeker voor technische en digitale vooruitgang maar dan moet het wel werken zoals het hoort. Nu gebruikt men de eigen klanten als proefkonijnen en die zouden dan daar ook nog voor moeten betalen. Da's echt een brug te ver voor mij

Comment

Ik kan zeker niet klagen.

Toen wij vorig jaar de B-klasse gingen bekijken zei ik achteraf tegen mijn vrouw dat het op geen enkel moment leek of die een auto aan het verkopen was. Alles kwam aan bod behalve het rijden.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                      Toen wij vorig jaar de B-klasse gingen bekijken zei ik achteraf tegen mijn vrouw dat het op geen enkel moment leek of die een auto aan het verkopen was. Alles kwam aan bod behalve het rijden.
                                      Klopt! Dat was bij mij net zo en nadien bleek dat hij mij ook nog wat wijsgemaakt had want er zaten een paar dingen niet op die ik gevraagd had. Jawel, ze zaten bij het duurste Mbux systeem met dubbel scherm inbegrepen maar je moet ze nadien nog eens activeren met je kredietkaart

Toch 1 journalist die er iets over durft te schrijven

Een nieuwe manier van de Duitse autofabrikant om je alsnog geld te laten spenderen. Stel, je hebt een gloednieuwe Mercedes gekocht. Je hebt de auto een paar weken in bezit en dan gaat het opeens knagen. Je mist een optie en wil deze toch hebben. Mercedes gaat je helpen, al gaat het op een iets […]

Comment

• Mercedes-Benz SLR McLaren

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X