Miljaarde knap! Alleen dat lager leggen alweer bij zo'n mooie oldtimer
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Het plaatje uit het center vooraan is ook tik tuning
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenEen tikje, een beetjeEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten200 mét automatische airco, zul je ook niet vaak zien (en je kunt er niet je 2 kanten apart mee regelen, dus ik zou ze ook liever niet willen...doe de manuele maar)Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
ik had ze wel (manueel...ik had de auto ook nooit gekocht zonder airco), maar het was op zich niet de fijnst werkende...kwa klimaat wel, geen klagen daarover...maar de kompressor werd naargelang koelvraag aan/uit gestuurd...half minuutje op, dan weer half minuutje uit en dat was merkbaar in vermogen, zowel bij acceleratie als rijden op de cc (ondanks dat het toch ook een 2.6 was), in de clk van de generatie daarna was dat opgelost en voelde je dat inkicken niet meer, gelukkig
mss lag daar het voordeel van de automatische versie, ik zou het niet weten alleen nog maar met manuele versies van de airco gereden
Comment
Comment