Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    klein detail evenwel dat het stuk plaatwerk onder de bumper...wil het geen spoiler noemen , in koetswerkkleur moet en geen zwart alsof het een opgelapte roestbak is
    Nog niet gezien zelfs, dat kan ook tegen de roest zijn hé. Die 300D van mijn pa is ook 2 keer gedinitrold en heeft hier en daar ook wel wat donkere sporen. Ondertussen zie je die wel niet meer onder het stof

Als je dat interieur van deze 200 bekijkt stel je toch vast dat die nog niet teveel meegemaakt heeft, of zou dat ook helemaal vervangen zijn?
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik wou nix suggereren, maar omdat de auto idd spikenspan presenteerd, mocht dat detail niet vergeten worden, imo he
      neuten mag toch

trouwens eens naar die clk 430 gaan zoeken

€6000, en die mag nog laaang in lez (eu4 benzine)

maar die taksen he

en deze was flink duurder

Comment

• Er staat ferm gerief op die Poolse site.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Die 300D van mijn pa
          Wanneer mag ik hem nu ophalen?
          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
          Current:
          1987 Mercedes-Benz W124 200D
          1979 Mercedes-Benz W123 280E
          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
          Ex:
          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
          1976 Mercedes-Benz W123 250
          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
          1980 Mercedes-Benz W123 280
          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Vriendin a la grecque

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten

Wanneer mag ik hem nu ophalen?
              Eerst ga ik er hopelijk nog 20 jaar mee rondrijden. Maar ik zal 'm wel in orde zetten

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Sel

Comment

• IN CONFLICT MET SHARP EN NOKIA

‘DAIMLER RISKEERT VERKOOPVERBOD DOOR IT-AANKLACHT’

Het Duitse Daimler en technologiebedrijven Sharp en Nokia liggen met elkaar in de clinch. Nu het moederbedrijf van Mercedes-Benz een patentzaak heeft verloren, hangt er een Duits verkoopverbod boven zijn hoofd.

Sharp en Nokia sleepten samen Daimler voor de rechter. Deze zou inbreuk hebben gemaakt op hun patenten bij zijn oplossingen voor mobiele technologie. Volgens Automotive Management stelt de rechtbank van München de technologiebedrijven nu in het gelijk. Als Daimler het hoger beroep niet wint, dan kunnen Sharp en Nokia een verkoopstop eisen van de auto’s die gebruik maken van de desbetreffende technologie.

Het verkoopverbod is echter niet zomaar geëist. De techbedrijven moeten daarvoor eerst een borg als soort onderpand neerleggen. Mocht Daimler in het hoger beroep toch gelijk krijgen, dan kan die aanspraak maken op de borg om eventueel gederfde inkomsten te verhalen. De rechter bepaalde dat Nokia 7 miljard euro als borg moet betalen, Sharp zou garant moeten staan voor 5,5 miljard euro. Zodra zij winnen, komt Daimler mogelijk flink in de problemen. Deze zou de hele it-infrastructuur van de gebruikte modellen moeten veranderen. Een rechtszaak met een staartje dus!

Bron: Autoweek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Doe de ESP-letterkes weg, en maak er een 160 naft van ipv een 170 en je hebt de mijne
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• De pre esp reden wat zachter

Comment

• Die van mij was wel degelijk eentje met ESP, één van de allereerste in België, er waren zelfs nog geen zijdelingse airbags.
                          Later bleek het een pers-exemplaar geweest te zijn, maar we hebben daar weinig of geen last van gehad: als er iets kapot ging, en dat gebeurde toch af en toe, is dat bijna altijd onder garantie of kulanz verholpen geweest, ook toen er al meer dan 100k op de teller stonden.

En van dat hard rijden, dat klopt inderdaad: na de Eland-test monteerde Mercedes niet alleen ESP standaard, maar kwamen er ook laagprofielbanden en een stijvere vering onder. In combinatie met de korte wielbasis, was dit niet de meest comfortabele Mercedes ooit.
                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Doe de ESP-letterkes weg, en maak er een 160 naft van ipv een 170 en je hebt de mijne
                            Vandaag zo'n a210 amg gezien.

Comment

• er rijdt er hier ook nog 1 rond, maar kan hem nooit trekken

Comment

• There are Pretenders among us.....
                                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• 3 generaties, hun vaneo is weg

Comment

• trotse eigenaresse staat erbij

Comment

• Dat zal wel, goed onderhouden verdorie. Mooi!

Comment

• Griekse mercedessos

Comment

Working...
                                          X