Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Idd. Blijf ik hemels vinden!

Comment

• Vanaf 5000€ vind je ze al.

ik zie ook dat de c36 ah stijgen is. Bepaalde vraagprijzen die wel hoog liggen.

Comment

• NEDERLANDSE POLITIE KIEST DEFINITIEF VOOR MERCEDES

B-KLASSES EN VITO'S

De Nederlandse politie gaat de komende vier jaar met Mercedes rijden. Het gaat om zo'n elfhonderd personenauto's en ongeveer vierhonderd Vito-bedrijfsbussen, die via Terberg Leasing worden ingezet.

Ook de bedrijfswagens voor het vervoer van de surveillancehonden zijn van Mercedes. Maar de personenwagen voor hondenvervoer is de VolkswagenTouran, via automobielhandel PON. In totaal gaat het om 1650 voertuigen.

Met de beoogde auto's zijn al uitvoerige testen gedaan, maar er volgt nog een praktijktest. Als dat goed gaat, worden de contracten getekend, laat de Nationale Politie weten. Hoeveel geld er met de aanschaf gemoeid is, wil de politie niet kwijt. Momenteel heeft de politie Volkswagen als dienstauto.

Het langdurige aanbestedingsproces voor deze vernieuwing is zorgvuldig, integer en transparant verlopen, benadrukt de politie. De vorige aanbesteding voor politievoertuigen, van Volkswagen, werd overschaduwd door corruptie.

Twee politiemensen en vier ambtenaren van defensie worden ervan verdacht dat zij zich hebben laten omkopen door importeur PON. Dinsdag is er een regiezitting in de strafzaak tegen de verdachten. PON schikte de zaak vorig jaar voor 12 miljoen euro.

Bron: Autoweek
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
          die G klasses zijn toch ook fameus overpriced hoewel ik er stiekem eentje wil.
          Den deze ... Mercedes-Bens G Professional G300

Comment

• There are Pretenders among us.....
            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• i like the diffuser! de rest is er voor mij over
                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk Berichten

Den deze ... Mercedes-Bens G Professional G300

https://youtu.be/jzOXWERHYYg
                  ze zijn nog redelijk negatief...

Comment

• guess what.

Redelijk afgezien. Roestvorming etc verder wel mooi onderhouden!

Comment

• Enorm mooi gerijpt zo'n S203 eigenlijk

Comment

• Heel mooi! de details doen het hem. zie achterste raam, de raamomlijsting. super!

Comment

• Neue bremsen fur dem W203

Comment

• Iemand een idee waarom sommige Mercedessen een volle ster vooraan hebben, en anderen eentje met (zo lijkt het) rasters? Ik heb bv op de W176 beide al gezien, dus het lijkt niet per model af te hangen.

Even vlug voorbeeldjes gezocht:

vs

Comment

• Ik zou denken dat er bij die onderste nog wat van sensors inzit, voor de distronic en aanverwanten.

Comment

• Distronic
                                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Zeker en vast Distronic. Zit een radar achter. Om deze te beschermen.
                                  Heb op de drie wagens distronic. Bij 2 zie je het ook in de grill zonder ster. Bij de SL moet ik 1 keer per jaar de radar afkuisen wegens vliegen en bijhorende foutmelding dan. Kan er heel moeilijk aan.
                                  IRIDIUM
                                  Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                  Helderzienden

Comment

• Maar waarom heeft de mijne dat dan ook, terwijl ik geen distronic heb?

Comment

• Dat is mij ook al opgevallen dat er heel veel A-Klasses rond rijden met de volle ster. Ik ben net eens op Autoscout gaan kijken en daar zie je dat de eerste modeljaren allemaal een volle ster hebben. Ik vermoed dat ze in het begin zo geleverd werden en MB daar nadien van afgestapt is. Als je nu een FL zonder Distronic spect, krijg je de ster zoals op de eerste foto.

Comment

• Comment

• liever dit dan een snelle fabia

Comment

Working...
                                          X