Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Thx.

Comment

• Bij mijn dealer nog een paar lekkere dingen gezien vandaag

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Miljoenen auto’s worden teruggeroepen door Daimler. Daimler heeft vandaag bekendgemaakt een grote terugroepactie op touw te zetten. De dieselauto’s van Mercedes kwamen in diverse milieutests negatief uit de bus. Met deze terugroepactie komen de Duitsers met een reactie. Ze willen door middel van een update de modellen zuiniger maken. Meer dan drie miljoen auto’s met […]

Ik denk dat ik vandaag toevallig hier in Polen de eerste geweest ben
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten
            Nog steeds tevreden van mijn C220

Heb ik je gisteren in de late namiddag gespot ter hoogte van afrit Gullegem op de A19 (Richting R8/Kortrijk) ? 'k Heb geknippert met mijn phares.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
              Dat is mij ook al opgevallen dat er heel veel A-Klasses rond rijden met de volle ster. Ik ben net eens op Autoscout gaan kijken en daar zie je dat de eerste modeljaren allemaal een volle ster hebben. Ik vermoed dat ze in het begin zo geleverd werden en MB daar nadien van afgestapt is. Als je nu een FL zonder Distronic spect, krijg je de ster zoals op de eerste foto.
              Klopt, na de FL is de standaard "Collision Prevention Assist Plus" verhuisd naar de bumper in plaats van in de ster.

Zie ook persbericht: https://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2016-a-class/

"Because the sensor of the standard-fit COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS assistance system is no longer positioned behind a glass pane in the Mercedes star but was relocated to behind the bumper, the central star now has a three-dimensional appearance."

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• mmmm die CL
                  lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin

Klopt, na de FL is de standaard "Collision Prevention Assist Plus" verhuisd naar de bumper in plaats van in de ster.

Zie ook persbericht: https://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2016-a-class/

"Because the sensor of the standard-fit COLLISION PREVENTION ASSIST PLUS assistance system is no longer positioned behind a glass pane in the Mercedes star but was relocated to behind the bumper, the central star now has a three-dimensional appearance."
                    Was da niet zo vroeger?
                    Mijn C Coupe heeft ook zo'n 3D ster.
                    Ik dacht dat het vanboven zat bij de achteruit kijkspiegel. Want daar zit mijn camera die detecteert wanneer ik te dicht rijd bij de auto voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Heb ik je gisteren in de late namiddag gespot ter hoogte van afrit Gullegem op de A19 (Richting R8/Kortrijk) ? 'k Heb geknippert met mijn phares.
                      Klopt! Ik kwam nogal gehaast af, ik dacht dat je me waarschuwde dat ze stonden te flitsen, vandaar mijn rem-actie ;-)
                      Je wagen kwam mij bekend voor: nu begrijp ik waarom!
                      Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                      Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                      Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                      Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

• Ik heb je idd zien remmen.
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Comment

Comment

• MERCEDES-BENZ E-KLASSE ALS ALL-TERRAIN 4X4²

BIZARRE ONE-OFF

Mercedes-Benz heeft een wel heel ruige E-klasse All-Terrain losgelaten. We hebben het over de E-Klasse All-Terrain 4x4². Helaas blijft het bij een one-off.

De E-klasse All-Terrain 4x4² is een creatie van engineer Jürgen Eberle, die zich overduidelijk heeft laten inspireren door de G500 4x4². Eberle zou met deze ronduit bizarre E-klasse uit hebben willen zoeken of de bijzondere ophanging van de G500 4x4² ook onder een E-klasse zou passen.

Wat blijkt: het past. De E-klasse All-Terrain 4x4² heeft maar liefst 42 centimeter bodemspeling, fors meer dan de 16 centimeter die de reguliere All-Terrain boven het asfalt hangt. Om de 20-inch wielen, afkomstig van een R-klasse, zijn enorme offroad-banden gevouwen. In het vooronder doet de 194 pk sterke 2,0-liter dieseldienst van de E220d. Voor wie direct zijn portemonnee trekt: de E-klasse All-Terrain 4x4² gaat helaas niet in serieproductie.

Comment

• gelukkig... wat een lelijk ding zo
                                  lets have some more member berries

Comment

• FORS HOGERE WINST VOOR DAIMLER

15 PROCENT IN DE PLUS

Daimler, dat wordt beschuldigd van verboden prijsafspraken, heeft meer winst en omzet geboekt in het tweede kwartaal van dit jaar. Dat kwam vooral door een forse winststijging bij bij Mercedes-Benz, zo maakte de onderneming woensdag bekend.

De operationele winst sprong met 15 procent omhoog tot bijna 3,8 miljard euro. De omzet kwam uit op 41,2 miljard euro, 6,5 procent meer vergeleken met het tweede kwartaal van vorig jaar.

De resultaten werden vooral gestuwd door een winstsprong van liefst 70 procent bij de personenautotak Mercedes-Benz, waar ook de stadsautootjes van het merk Smart onder vallen. De kwartaalcijfers van de vrachtwagendivisie zagen er echter minder florissant uit. Zo brachten vrachtwagens 13 procent minder winst in het laatje, terwijl de winst op bestelwagens met 11 procent daalde.

De kosten voor onderzoek gingen met bijna een vijfde omhoog, vooral doordat het bedrijf veel geld steekt in de ontwikkeling van elektrische auto's. Ook pompt het concern grote bedragen in een fabriek om accu's te maken. Daimler gaf in maart aan dat het over vijf jaar tien elektrisch aangedreven auto's op de markt wil brengen.

De hogere resultaten worden overschaduwd door een onderzoek van de Europese Commissie die zich buigt over een vermeend autokartel in Duitsland. De Duitse automakers zouden jarenlang verboden prijsafspraken hebben gemaakt.

Ook werd een week geleden bekend dat Daimler meer dan 3 miljoen Europese dieselwagens terugroept naar de garage voor aanpassingen in verband met een dieselschandaal. Met de ingreep wil de autobouwer zorgen over mogelijke fraude met de emissiesystemen van de auto's wegnemen.

Desondanks herhaalt Daimler zijn verwachting dat de winst en omzet dit jaar 'aanzienlijk' zullen stijgen.

Bron: Autoweek

Comment

• New vs semi-old

Comment

• Traffic Jam.
                                        There are Pretenders among us.....
                                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Vers uit de fabriek, imposante kar

Comment

Working...
                                          X