De nieuwigheden voor 2018.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
MERCEDES-BENZ VERGROOT VOORSPRONG OP AUDI EN BMW
GROEIT DRIEMAAL ZO SNEL ALS BMW
Sinds 2016 is Mercedes-Benz de wereldwijde leider in het premiumsegment. De voorsprong is in de eerste 9 maanden van 2017 alleen maar groter geworden.
Tot en met september verkocht Mercedes-Benz in totaal 1,72 miljoen voertuigen, meldt Bloomberg. Dat is een groei van 12 procent ten opzichte van het jaar ervoor, wat weer driemaal de groei is die BMW mocht noteren in deze periode. Dat merk wist in totaal 1,54 miljoen auto's te slijten. Audi noteerde als enige van de drie een daling. Door de afname van 2 procent kwam het merk op een totaal van 1,38 miljoen uit.
De voorsprong van Mercedes-Benz is geen vanzelfsprekendheid, want voor 2016 was het tien jaar lang BMW die aan kop ging in dit deel van de markt. Het succes van Mercedes-Benz heeft het merk onder meer te danken aan het bijzonder uitgebreide modellengamma. De concurrentie kan er ook wat van, maar het merk uit Stuttgart spant de kroon als het om invullen van niches gaat.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bdcustomcarcare Bekijk BerichtenIemand een idee van het specifieke kleurnummer op de keramische rempartij? Blijkbaar is dit burned copper genoemd maar daar koop je weinig mee in de lakspeciaalzaak...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHoeveel zou die niet waard zijn....
1970 kaufte Elvis den Daimler in Los Angeles, ließ ihn als eines der wenigen seiner Fahrzeuge sogar auf seinen Namen zu. Der originale Fahrzeugschein von 1973 beweist das. Ungefähr zwei Jahre besaß der King den Wagen, dann schenkte er ihn einem Freund. 2005 kam der Elvis-Mercedes nach Großbritannien und wurde aufwändig restauriert. Am 6. Dezember 2010 steht er bei der "Important Motor Cars and Fine Automobilia"-Auktion von Bonham's zum Verkauf. Das Auktionshaus erwartet einen Erlös von mindestens 100.000 Pfund (ca. 120.000 Euro).Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenGe weet mijn Duits
Maar in ieder geval had d'een Elvis ne wreed goeie smaak!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment