Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• motor valt goed mee maar de sportback vind ik verre van op mercedes niveau (van die tijd)
    lets have some more member berries

Comment

• Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ech lekker!
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• De SL generaties:

W 198 (1954 - 1963)

W 121 (1955 - 1963)

W 113 (1963 - 1971)

R 107 (1971 - 1989)

R 129 (1989 - 2001)

R 230 (2001 - 2011)

R 231 (Sinds 2012)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• geef mij maar de R230 black series en de W198
            lets have some more member berries

Comment

• hoi, heeft iemand hier ervaring met de benzinemotoren die oa in de a klasse en afgeleiden hangen? ik denk dan aan de 180 en 200 vooral.
              zijn als ik me niet vergis identieke 1600 cc turbo's he?
              ben sterk aan het twijfelen om over te schakelen naar benzine.
              heb op 10/2 een proefrit met een cla 200, benieuwd
              4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                hoi, heeft iemand hier ervaring met de benzinemotoren die oa in de a klasse en afgeleiden hangen? ik denk dan aan de 180 en 200 vooral.
                zijn als ik me niet vergis identieke 1600 cc turbo's he?
                ben sterk aan het twijfelen om over te schakelen naar benzine.
                heb op 10/2 een proefrit met een cla 200, benieuwd
                Ik heb een jaartje met een A180 benzine gereden. Ik vond dat echt eens superfijne motor, meer dan snel genoeg!
                Verbruik was wel aan de hoge kant. Verder echt topmotortje!
                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                Current:
                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                Ex:
                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                1976 Mercedes-Benz W123 250
                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                1980 Mercedes-Benz W123 280
                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Misschien komen er wel nieuwe benzine motoren in de nieuwe A, CLA-klasse.

Comment

• Idd. Er is opnieuw een samenwerking met Renault voor kleinere benzines, 1.3, meen ik
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                      Idd. Er is opnieuw een samenwerking met Renault voor kleinere benzines, 1.3, meen ik
                      Dacht wel dat ik dit ergens gelezen had. Dat klinkt al beter als ik toch naar benzine zou overschakelen. Benieuwd !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                        De SL generaties:

R 129 (1989 - 2001)

Doe mij deze maar, zal hier altijd een streepje voor hebben. Misschien omdat ik destijds de wereldpremière in Genève heb mogen meemaken. Prachtige herinnering!

De mooiste is uiteraard de eerste met de vleugeldeuren.

Comment

• zijn die 1.6 ook geen renault motoren of is dit enkel in dieselversie?

Comment

• Inderdaad, ook die komen van Renault

Comment

• Er moet me toch iets van het hart.
                              Vanochtend stond ik station Lier op de trein te wachten, komt er een heel lange trein voorbij met allemaal Mercedes E-klasses op.
                              Ik heb het niet geteld, maar moeten honderden auto's geweest zijn.
                              1 rode zat er tussen (vrij donker) en enkele zeer donkerblauwe. De rest allemaal in zwart, grijs of wit.
                              Als je geld hebt, heb je kennelijk geen zin meer in een kleur in je leven?
                              Vind ik toch spijtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                                Er moet me toch iets van het hart.
                                Vanochtend stond ik station Lier op de trein te wachten, komt er een heel lange trein voorbij met allemaal Mercedes E-klasses op.
                                Ik heb het niet geteld, maar moeten honderden auto's geweest zijn.
                                1 rode zat er tussen (vrij donker) en enkele zeer donkerblauwe. De rest allemaal in zwart, grijs of wit.
                                Als je geld hebt, heb je kennelijk geen zin meer in een kleur in je leven?
                                Vind ik toch spijtig.
                                I feel ya, Chris. Ik "stoor" er mij dagelijks aan. Nog weinig mensen met 'identiteit' blijkbaar.

Comment

• Dan moeten ze eerst leverbaar zijn in een kleur.
                                  Hyacinthrood is bovendien al een duurder kleur.

Comment

• Hebben toch een paar mooie kleuren.

Citrinbraun, diamantsilber (is in feite heel lichtblauw), kalaitgrun. Ze mogen van mij trouwens een paar kleuren die op de E cabrio te krijgen zijn ook aanbieden op de berlines en break zoals argonitsilber of rubellirot.

Comment

• Citrien vind ik echt niet mooi, diamantsilber is gewoon zilver met een blauwe schijn, die je maar echt ziet eens die proper gewassen in de zon staat, en dat groen kan evengoed donkerblauw zijn :p

Comment

• Vanillegeel, sinaasappeloranje, kermitgroen, smurfenblauw... zou niet zo goed verkopen op een statige E-klasse, vrees ik

Comment

• Comment

Working...
                                          X