Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• in landen als australie, brazilie, etc lijkt me dat wel goed te gaan verkopen. geen idee of china een dieselmarkt is
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
      in landen als australie, brazilie, etc lijkt me dat wel goed te gaan verkopen. geen idee of china een dieselmarkt is
      Zijn dat dieselmarkten dan? Twijfel, twijfel! Maar van mij mag het hoor, zou er zelf wel eentje willen. Alleen is dat plots 'not done' geworden in Europa en binnenkort waarschijnlijk ook nog onbetaalbaar en verboden
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• In België is een diesel als bedrijfswagen fiscaal gezien nog altijd interessanter dan een benzine,
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
          In België is een diesel als bedrijfswagen fiscaal gezien nog altijd interessanter dan een benzine,
          Hoelang nog? Ik heb geen bedrijfswagen en zou bij verkoop toch nog een mooie prijs voor de mijne willen. De prijs hier is al bijna gelijk aan de benzineprijs. In Duitsland begint de dieselmarkt ook al in te storten.

Kosten, Steuern, Spritpreis, steigender CO2-Preis: Wo liegen die Vor- und Nachteile eines Diesels, soll man heute noch einen kaufen?
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Altijd leuk om te zien, minder leuk voor het uitgespaard personeel waarschijnlijk.

Comment

• 300 CE

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Die kilometerstand !

Comment

• AMG deelde laatst mee dat er geen nieuwe V12 meer komt
                    vraag me af of dat ook het einde is van de "gewone" 600 versies.
                    de 65 versie zou de V8 worden met elektro ondersteuning
                    lets have some more member berries

Comment

• Beetje logisch ook. Voor die paar klanten grote kosten doen voor ontwikkeling en ontwerp loont niet.

Comment

• Al 5j droom ik ervan en gisteren deze gaan halen.

2005 C55 amg

Beetje DIY aan maar zo heb ik ze graag. Motorisch prima (los van de Pipercross inlet manifold), neus is herspoten geweest maar niet zo goed. Komt uit California.

Comment

• Very nice! Veel plezier ermee!

Comment

• 1929 Mercedes-Benz S Barker Tourer ‘Boat Tail’.

There are Pretenders among us.....
                            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Zaaaaaaaaaaaalig ! ! ! WAT EEN AUTO.

Comment

• Juweeltje idd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                                  Damnn
                                  Pieuwwwww
                                  Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                  Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                  Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Damnn
                                    Pieuwwwww
                                    Ja zo gaaf deze Mercedes.
                                    There are Pretenders among us.....
                                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• 19.980 Euro! So viel hat der Käufer bei einer ebay-Auktion für einen Mercedes SLK 230 Kompressor aus dem Jahr 1997 mit 134.500 Kilometern bezahlt. Das ist ziemlich viel Geld für so einen silbernen Zweisitzer, vergleichbare Fahrzeuge werden für maximal die Hälfte gehandelt. Allerdings handelt es sich bei dem Wagen nicht um irgendeinen SLK. Formel-1-Legende Michael Schumacher hat den R170 1997 neu gekauft und ihn auf seine Firma in Kerpen zugelassen. Gefahren wurde der SLK laut Verkäufer zuerst von Schumis Mutter Elisabeth, später dann von seinem Onkel Karl-Heinz. Über zwei weitere Hände gelangte der Mercedes dann schließlich in den Besitz des Anbieters. Der schätzte den Zustand für den Verkauf als top ein, beschrieb ausführlich die Vollausstattung und hob natürlich den Seltenheitswert des Autos hervor.

Comment

• Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X