Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mij de mooiste auto ooit.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Toch wel ‘Mercedes lovers’ hier ten huize
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Gisteren bij de dealer nog wat beauty's gefotografeerd, kwaliteit van de foto's kan veel beter, excuus!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 500E made by Porsche.

Die Entstehung des Modells 500 E ist hochinteressant: Entwicklung und Fertigung übernahm Porsche. Mit allerlei konstruktiven Kniffen schuhlöffelten die Ingenieure in Weissach den 326-PS-V8 und das Fahrwerk des 500 SL ins Blech des 500 E W 124.

Comment

• Het exemplaar van Rowan Atkinson onlangs verkocht voor 81.100 Euro.

Comment

Comment

• Droomauto:
                      Op zoek naar een tweedehands Mercedes-Benz E 220? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Dat is een heel mooi exemplaar ! Cubanietzilver. Heb ik vroeger gehad op mijn C220. Daar ziet ge bijna niks van vuil op.

Comment

• Wat een auto!
                          De kans om nog met een 211 te rijden, een auto met een ongeziene afwerkingskwaliteit.
                          Zowat de enige koopbare die te koop staat. Motor is krachtig genoeg, belastingen nog betaalbaar.
                          Blijkbaar in topstaat.
                          Geen alledaagse uitvoering. Een avantgarde dus xenon en ledremlichten maar wel een comfortophanging. Variabele stuurbekrachtiging.
                          Zelf vind ik die kleur wat minder maar aan de andere kant is die kleur anno 2018 wel helemaal in. Ik zou wel een A238 willen in die kleur.
                          Maar deze 211 is veel interessanter, prijs is te verwaarlozen.
                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• avantgarde met comfortophanging, mooi gekozen

Comment

• Ik doe mijn W211 ook gewoon niet weg. Heeft me nog nooit in de steek gelaten. In tegenstelling tot de V221 en R231.
                              IRIDIUM
                              Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                              Helderzienden

Comment

• prijs is imo te hoog voor een 211
                                lets have some more member berries

Comment

• Mercedes 450 SEL 6.9

Comment

• Recent and upcoming launches (subject to change):
                                    • CLS 450 / CLS 450 4MATIC (all-new) Fall 2018
                                    • E 450 4MATIC Sedan (new engine) Fall 2018
                                    • E 450 4MATIC Wagon (new engine) Fall 2018
                                    • E 450 / E 450 4MATIC Coupe (new engine) Fall 2018
                                    • E 450 / E 450 4MATIC Cabriolet (new engine) Fall 2018
                                    • AMG E 53 Sedan (all-new) Late 2018
                                    • G 550 / AMG G 63 (facelift) Late 2018
                                    • C 300/C 300 4MATIC/AMG C 43, C 63 & C 63 S Sedan (facelift) Late 2018
                                    • C 300/C 300 4MATIC/AMG C 43, C 63 & C 63 S Coupe (facelift) Late 2018
                                    • C 300/C 300 4MATIC/AMG C 43, C 63 & C 63 S Cabriolet (facelift) Late 2018 AMG E 53 Coupe (all-new) Late 2018
                                    • AMG E 53 Cabriolet (all-new) Late 2018
                                    • AMG CLS 53 (all-new) Late 2018
                                    • AMG GT 4-door Coupe: GT 53, GT 63, GT 63 S (all-new) Early 2019 S 560e Sedan (new variant) Mid-2019

Comment

• Ga ik eens kijken op Mercedes stock bij de E-klasse. Staan er 337 op voorraad, selecteer ik de exclusive line, 0 auto's. Allemaal die lelijke grill met de ster erin.

Comment

• waar ik dit op de 212 veel mooier vond vind ik de sportgrill veel beter passen bij de 213

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                          Ga ik eens kijken op Mercedes stock bij de E-klasse. Staan er 337 op voorraad, selecteer ik de exclusive line, 0 auto's. Allemaal die lelijke grill met de ster erin.
                                          op de facelift C zelfs niet meer leverbaar in België
                                          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
                                          X