Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

op de facelift C zelfs niet meer leverbaar in België
    WTF, alleen nog maar foorkarren?

Comment

• van zodra je iet of wat van opties aanvinkt, wordt je een amg-pakket aangesmeerd, ahum ik bedoel vriendelijk voorgesteld
      Last edited by ; 18/06/2018, 20:40.

Comment

• Zot van mijn foorkraam
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• terecht, maar stel je voor dat je ook nog de weerspiegeling van een ster op je motorkap zou hebben ...

Comment

• Knap hoor dat 'foorkraam'! Kan zelf ook niet meer wachten, moet volgende week de GLA afgeven en dan nog 6 lange weken...
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 220 S Cabrio

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wat een elegantie.

Comment

• Mercedes SL 320 (R 129)

Comment

• tijdloos. En toch zo macho-eighties.

Eentje in het bordeaux, met beige lederen interieur, oranje pinkers, en de velgen van hierboven. Merci.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                      tijdloos. En toch zo macho-eighties.

Eentje in het bordeaux, met beige lederen interieur, oranje pinkers, en de velgen van hierboven. Merci.
                      x2

Comment

• Voor wie het niet moest zien, vandaag bij Claes in Sint-Truiden

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Mercedes W 111 280SE Coupe.

There are Pretenders among us.....
                            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• How nice!

Comment

• Wat is het verschil tussen een C klasse break (W205) met chrome sierlijst aan de achterbumber (die lijn die een fake uitlaat moet vormen) en eentje zonder (dus zwarte plastiek)?
                                Over welk pakket of optie gaat het dan?

Comment

• Geen line: geen chrome, enkel onder de ramen en de lat tussen de achterlichten. Zwarte dakrails. Standaardophanging. 16”-velgen.
                                  Avantgarde : met chrome, die een krul maakt en zo twee uitlaten suggereert. Ook chromen sierstrips onder de deuren. Ster in het rooster vooraan. Chromen dakrails. Sportophanging, met Dynamic ride control, tenzij anders gekozen. 17”-velgen.
                                  Exclusive: ster op de motorkap, rest: idem Avantgarde. Ophanging: comfort-ophanging met DRC.
                                  AMG-line: chromen (fake) uitlaatmonden, diffusor in koetswerkkleur er tussen in. Fake ventilatiemonden op de zijkanten van de achterbumper. Zijlijsten komen breder, voorbumper met grotere roosters, chromen lat onder de voorbumper, ster in het rooster, alu-dakrails. 18” velgen.
                                  Nightpack (op AMG)
                                  alle chroom, behalve de lat tussen de achterlichten en die in de rooster vooraan in pianoblack.

Dat wat de buitenkant betreft.

Avantgarde

AMG

En samen

Comment

• Een echte Mercedes liefhebber
                                    Hoe ervaar je het verschil in gradatie van de verduisterde ramen? (functioneel voor passagiers, niet qua esthetiek) maw, vind je het de moeite om dit after-market te laten verduisteren?

Comment

• Aftermarket zou ik het niet doen. De doorzichtbaarheid (of hoe noem je dat) van binnen naar buiten, is toch een stukje minder goed.

Dit hier (af-fabriek) valt heel goed mee, ook in donkere omstandigheden. Qua opwarming van het interieur kan ik geen vergelijk maken: de zwarte heeft ook een panoramisch schuifdak, wat de grijze niet had, wat toch altijd voor extra opwarming zorgt.

Comment

• Ik vind de getinte achterruiten op de Megane zalig, zo zien de mensen niks van de rommel die soms achterin ligt.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Ik vind de getinte achterruiten op de Megane zalig, zo zien de mensen niks van de rommel die soms achterin ligt.
                                          Op mijn nieuwe A heb ik die ook en tijdens de testrit vond ik het wel moeilijk om achterwaarts mijn donkere ondergrondse garage binnen te rijden, maar met de camera en sensoren erbij zou dat eigenlijk geen probleem mogen zijn. Toch opletten geblazen.

Comment

Working...
                                          X