Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 500 E

Last edited by Jocar; 12/07/2018, 16:48.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• zijn er mensen die dit jaar rond februari / maart een cla sb cdi besteld hebben?
        ik heb een nieuwe firmawagen besteld, doorgegeven aan fleet op 2/3 en besteld bij arval op 23/3...
        verwachte levertermijn is 28/09

dat was even slikken moet ik zeggen, ik hoorde van iedereen dat Mercedes normaal rond de drie maanden zit?
        zou volgens de verkoper te maken hebben met wltp normen?

4 rings driver

Comment

• Mijne "nieuwe"

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

• Very nice! Congratzz!
            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• De golf was ook rap buiten. Van waar komt hij?

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

Comment

• Van provan motors

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                  De golf was ook rap buiten. Van waar komt hij?

Hij werkt nu bij Ducati hè.
                  Met het dikke nekken volk dat daar binnen komt kan hij niet anders.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Vorige week met deze gaan cruisen.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
                      Van provan motors
                      Juist, daar op een E klasse gestaan 6 maand geleden, maar was te duur .

Comment

• Dat heb ik zaterdag gezien, dikke suv's met een motortrailer eraan :p

Comment

• 300 S Cabriolet (1951-57)

Comment

• Wat een kar Kende ik nog niet.

Comment

• Weet iemand wat de verschillen zijn in de motor van een W213 E63 AMG en een E63S AMG en bv een W205 C63s AMG? Het gaat telkens om de 4L biturbo maar er zit toch een groot verschil in vermogens.
                              2000 VW Golf IV 1.9 tdi (sold)
                              2008 VW Golf V 2.0 tfsi dsg (sold)

2008 Opel Astra Break 1700 cdti (gone)

2004 VW Touareg 5.0 v10 tdi

2014 Skoda Octavia 2.0 tsi dsg Combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wachma Bekijk Berichten
                                Weet iemand wat de verschillen zijn in de motor van een W213 E63 AMG en een E63S AMG en bv een W205 C63s AMG? Het gaat telkens om de 4L biturbo maar er zit toch een groot verschil in vermogens.
                                Andere mapping, plus ook de aandrijving zelf die verschil tussen een "gewone" en een S

Comment

• Wat is het percentage van donker getinte ruiten (uit fabriek) bij Mercedes?
                                  Wil ruitenfolie laten aanbrengen (achter B stijl) en twijfel tussen 20% en 5%.
                                  De looks tellen uiteraard mee maar ik wil vooral dat ze niet kunnen zien wat er in de koffer ligt (break) en dat de kinderen geen last hebben van de zon.

Comment

• 6 maanden of 6000km. Was hem al zo moe.
                                    Echt 0 beleving. Gewoon een wagen die je van A naar B brengt.
                                    Dan doe ik dat liever met wat meer stijl.

Verstuurd vanaf mijn FEVER met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                                      Wat is het percentage van donker getinte ruiten (uit fabriek) bij Mercedes?
                                      Wil ruitenfolie laten aanbrengen (achter B stijl) en twijfel tussen 20% en 5%.
                                      De looks tellen uiteraard mee maar ik wil vooral dat ze niet kunnen zien wat er in de koffer ligt (break) en dat de kinderen geen last hebben van de zon.
                                      5% zal héél donker zijn.
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Iemand ervaring met een MB onderhoudscontract? De verkoper probeert mij dat aan te praten. Compact of Excellent lijken mij wel interessant, zeker het laatste om van zekere verrassingen bespaart te blijven. Dan moet ik niet meer bij een Poolse dealer op onderhoud gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                          Aftermarket zou ik het niet doen. De doorzichtbaarheid (of hoe noem je dat) van binnen naar buiten, is toch een stukje minder goed.

Dit hier (af-fabriek) valt heel goed mee, ook in donkere omstandigheden. Qua opwarming van het interieur kan ik geen vergelijk maken: de zwarte heeft ook een panoramisch schuifdak, wat de grijze niet had, wat toch altijd voor extra opwarming zorgt.
                                          Het is ruitenfolie van 5% geworden.
                                          Overdag kan je perfect naar buiten kijken. Beetje "zonnebril-effect". 's Nachts is dat moeilijker maar ik heb er geen last van.
                                          Binnen kijken is zo goed als onmogelijk. In combo met iridium silver vind ik het heel knap.

Heb ook meteen de spiegels zwart laten wrappen en na het polieren worden de raamlijsten ook zwart gewrapped.
                                          Bedoeling is de look van het night pack op de avantgarde te krijgen.

Comment

Working...
                                          X