500 E
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
zijn er mensen die dit jaar rond februari / maart een cla sb cdi besteld hebben?
ik heb een nieuwe firmawagen besteld, doorgegeven aan fleet op 2/3 en besteld bij arval op 23/3...
verwachte levertermijn is 28/09
dat was even slikken moet ik zeggen, ik hoorde van iedereen dat Mercedes normaal rond de drie maanden zit?
zou volgens de verkoper te maken hebben met wltp normen?
4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenDe golf was ook rap buiten. Van waar komt hij?
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
Met het dikke nekken volk dat daar binnen komt kan hij niet anders.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Vorige week met deze gaan cruisen.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk BerichtenVan provan motors
Comment
-
Weet iemand wat de verschillen zijn in de motor van een W213 E63 AMG en een E63S AMG en bv een W205 C63s AMG? Het gaat telkens om de 4L biturbo maar er zit toch een groot verschil in vermogens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wachma Bekijk BerichtenWeet iemand wat de verschillen zijn in de motor van een W213 E63 AMG en een E63S AMG en bv een W205 C63s AMG? Het gaat telkens om de 4L biturbo maar er zit toch een groot verschil in vermogens.
Comment
-
Wat is het percentage van donker getinte ruiten (uit fabriek) bij Mercedes?
Wil ruitenfolie laten aanbrengen (achter B stijl) en twijfel tussen 20% en 5%.
De looks tellen uiteraard mee maar ik wil vooral dat ze niet kunnen zien wat er in de koffer ligt (break) en dat de kinderen geen last hebben van de zon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenWat is het percentage van donker getinte ruiten (uit fabriek) bij Mercedes?
Wil ruitenfolie laten aanbrengen (achter B stijl) en twijfel tussen 20% en 5%.
De looks tellen uiteraard mee maar ik wil vooral dat ze niet kunnen zien wat er in de koffer ligt (break) en dat de kinderen geen last hebben van de zon.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Iemand ervaring met een MB onderhoudscontract? De verkoper probeert mij dat aan te praten. Compact of Excellent lijken mij wel interessant, zeker het laatste om van zekere verrassingen bespaart te blijven. Dan moet ik niet meer bij een Poolse dealer op onderhoud gaan
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenAftermarket zou ik het niet doen. De doorzichtbaarheid (of hoe noem je dat) van binnen naar buiten, is toch een stukje minder goed.
Dit hier (af-fabriek) valt heel goed mee, ook in donkere omstandigheden. Qua opwarming van het interieur kan ik geen vergelijk maken: de zwarte heeft ook een panoramisch schuifdak, wat de grijze niet had, wat toch altijd voor extra opwarming zorgt.
Overdag kan je perfect naar buiten kijken. Beetje "zonnebril-effect". 's Nachts is dat moeilijker maar ik heb er geen last van.
Binnen kijken is zo goed als onmogelijk. In combo met iridium silver vind ik het heel knap.
Heb ook meteen de spiegels zwart laten wrappen en na het polieren worden de raamlijsten ook zwart gewrapped.
Bedoeling is de look van het night pack op de avantgarde te krijgen.
Comment
Comment