wie heeft er hier allemaal een diesel met adblue?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwie heeft er hier allemaal een diesel met adblue?2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende c 300d is de 2 liter toch?
in de c geen 6 cylinder
ik vraag me af hoe dat zit in de E met de 6 cilinders en men ging ook de nieuwe 6cilinder in de facelift C duwen dacht iklets have some more member berries
Comment
-
dat zijn niet de juiste banden he
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenGoesting in een W140 met witte pinkers
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/d...2-ebf2e4844d04
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat zijn niet de juiste banden he
Mercedes-Benz 300SL Roadster in de fabriek gemonteerde schijfremmen, matching numbers, Rudg 1961
Algemene beschrijving :
1961 Mercedes-Benz 300SL Roadster in de fabriek gemonteerde schijfremmen, matching numbers Car Facts
Car type : CarMake : Mercedes-BenzModel : 300SL RoadsterModel Version : factory fitted disc brakes, matching numbers, RudgEngine size : 0.0Model Year : 1961Sub type : ConvertibleLocation : BrummenVehicle Registration : Undefined
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
knap
van wiki
The 300-SL Coupe had drum brakes with cooling fins with a diameter of 26 centimetres (10 in). A brake booster was used to reduce the pedal force. The brake booster works by using the negative pressure in the intake manifold. Brake shoes were 90 millimetres (4 in) wide. The front drum brakes were 2 wheel brake cylinders/wheel, rear drum brakes were 1 wheel brake cylinder/wheel The handbrake was a mechanical parking brake that acts on the rear wheels. The steering gear was a recirculating ball steering. [20]
die tambours gebruikten dus vacuum
Comment
Comment