SL 500 US 500 Edition met 6048 miles (9733 km) op de teller (1996)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Leuke spot! Is zo eentje....motor kan wel verschillen uiteraard.
Mercedes-Benz 280SE Cabriolet w111 SE 3.5 (1971)
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenaltijd die oude knarren... :p
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Hallo, ik heb nu 2 weken mijn A180D en over het algemeen vrij tevreden.
Enkel de versnellingsbak die bij terugschakelen tss 3 en 2 toch wat lawaai maakt en de Keyless Go die het niet altijd doet.
Ik moet tss de 3 en 5 keer per dag mijn wagen vergrendelen. Maar minstens 1 keer per dag wil hij niet vergrendelen via de Keyless Go.
Dan duw ik op de ontgrendelknop van de sleutel (ookal is hij nog niet vergrendelt) en dan kan ik via Keyless Go te wagen wel vergrendelen. Onlangs werkte het weer niet en dan heb ik de wagen een 10-tal minuten ontgrendelt laten staan, dan nogmaals geprobeerd en toen ging het weer wel.
Langs de dealer gereden maar dan werkte het natuurlijk wel. Dus die kon/wilde de wagen aan de computer hangen.
Morgen eens naar de klantendienst bellen om te kijken dat ze er niets aan kunnen doen via een software update.
Misschien iemand anders met hetzelfde probleem?Doe mij maar eentje met achterwielaandrijving!!!
Comment
Comment