Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De velgen lijken me toch serieus te verschillen : ?
Ik had het niet over de velgen of de motor maar over de kleur hé. Ik schreef gisterenavond nog 'mooie kleur' bij bobo zijn foto hierboven en deze morgen kom ik tijdens mijn jogging dezelfde tegen. Toch ook geen auto die je op elke straathoek tegenkomt
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Mercedes heeft een samenwerkingsoverenkomst met Plopsa/Studio100. Alle bedrijfswagens worden ook Mercedes, en er staan Mercedessen tentoongesteld in de parken.
Zondag is het trouwens Mercedes-familyday in Plopsa De Panne. Ik had vier toegangstickets gekregen, maar mijn dochters zijn dit een beetje ontgroeid , ik heb de tickets dan maar doorgegeven aan een medewerkerster met een zoontje van 8.
Ik ben zot van die breaks van de 123-reeks.
Een donkergroene, met kleine honinggraat-velgskes onder met een beige of groen interieur, en groen glas, offcourse.
Ik ben zot van die breaks van de 123-reeks.
Een donkergroene, met kleine honinggraat-velgskes onder met een beige of groen interieur, en groen glas, offcourse.
Iets in die richting? Jouw volledige samenstelling vind ik niet
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Praktische vraag over remapping en officiële MB dealers (onderhoud).
Krijg je daar opmerkingen over, zo ja, welke en hoe gaan ze daar mee om?
Binnenkort het eerste groot onderhoud, denk er aan om daarna de remapping in te plannen.
Comment