Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan iemand mij vertellen wat het herstellen van deze lakschade zou kosten? (achterbumper)
    Het is inderdaad een belachelijk klein stukje maar het wordt groter en heb geen zin in (nog) meer kosten.
    Geen idee wat de oorzaak is trouwens. Ik vraag hier en daar offertes maar door mijn gebrek aan kennis kunnen ze mij daar blazen wijsmaken, vandaar mijn vraag hier

Comment

• Als dat buiten garantie is, zou ik dat lichtjes opschuren en een retoucheerstift gebruiken.
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Daar begin ik niet aan. Dat zit ook pal op de rand dus eigenlijk moet de achterbumper er af als je dat deftig wilt doen.
        Carglass stuurt een offerte voor 330 euro. Dat vind ik best stevig voor zoiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
          Daar begin ik niet aan. Dat zit ook pal op de rand dus eigenlijk moet de achterbumper er af als je dat deftig wilt doen.
          Carglass stuurt een offerte voor 330 euro. Dat vind ik best stevig voor zoiets.
          Is een normale prijs imo. Denk toch ook dat dit met de juiste producten en een stiftje bijna onzichtbaar te krijgen is.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik laat een bumper herspuiten voor 200-250€. alé mijne carrosserieman

Comment

• Maandagmiddag eindelijk de nieuwe Mercedes E-klasse afgehaald. Ondertussen ongeveer 400km op de teller, en moet zeggen dat het toch allemaal zeer goed bevalt. Auto is heel rustig om in te rijden, zeer kwaliteitsvol afgewerkt en de 1.6D met 160pk valt eigenlijk best wel mee. Je hoort de motor natuurlijk wel werken, maar dat was bij de 2.0 ook zo en het is uiteraard geen sportieve motor op zich, maar komt zeker niks tekort en bolt op autostrade heel vlotjes en accelereert zonder enig probleem makkelijk naar +160km/u. Voelt in elk geval 'sneller' aan dan mijn Audi A6 136pk die ik voorheen had.

Vooral dashboard is echt zalig, alles zeer duidelijk en Apple Carplay integratie zeer goed gedaan (enkel jammer dat dit nog altijd met kabeltje moet). Ook zetels zitten zeer goed, stuur in alcantara aangenaam om vast te houden en heb toch wel beetje een 'sporty' gevoel ondanks dat dit de 'avantgarde' versie is. Sure, de AMG versie was knapper geweest, maar als bedrijfswagen is dit toch niet slecht. En past ook bij mijn leeftijd en grijze haren

Comment

• Mooi hoor! Proficiat! Veel plezier ermee!
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Knappe E. Veel plezier ermee. Ik hou wel van de houten middenconsole in combinatie met de bruine zetels. Daar zie je ook geen krassen op.

Comment

• de E heeft dat amg pack zo niet nodig imo
                    lets have some more member berries

Comment

Knappe E. Veel plezier ermee. Ik hou wel van de houten middenconsole in combinatie met de bruine zetels. Daar zie je ook geen krassen op.
                      Klopt, die pianolak is echt een stofmagneet, en extreem krasgevoelig
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Klopt, die pianolak is echt een stofmagneet, en extreem krasgevoelig
                        Ik heb een microvezeldoek in het handschoenkastje liggen. Blijkbaar vinden mensen het vreemd dat ik de middenconsole afstof aan het rood licht

Comment

Ik heb een microvezeldoek in het handschoenkastje liggen. Blijkbaar vinden mensen het vreemd dat ik de middenconsole afstof aan het rood licht
                          Je bent niet alleen, copain ! Al zit de doek bij mij in mijn deur.

Comment

• In de deur? Dat is zo onordelijk, in zo'n stal kan ik niet leven

Comment

Je bent niet alleen, copain ! Al zit de doek bij mij in mijn deur.
                              Hier ook, en met dat doekje kan ik wel leven zolang alles mooi proper blijft

Comment

In de deur? Dat is zo onordelijk, in zo'n stal kan ik niet leven

hela, hela... in het stukje verst naar achter, waar ook het Mercedes-fluojasje steekt, daar zie je dat niet zitten. Handschoenkastje is voor mijn handschoenen, sloddervos die je bent.

Comment

• 380 sl (1982)

Comment

hela, hela... in het stukje verst naar achter, waar ook het Mercedes-fluojasje steekt, daar zie je dat niet zitten. Handschoenkastje is voor mijn handschoenen, sloddervos die je bent.
                                    Ik moet toegeven dat mijn handschoenkastje een allegaartje is. Ik ken er ene die daar allemaal verschillende potjes en card holders voor heeft en die met zo'n velcro strip heeft vastgeplakt

Comment

• Alleen mijn boorddocumenten, een notablokje en een mini-medicijnentasje (paar Dafalgan instant, pillekes tegen de reisziekte en enkele Gaviscon-tubekes) zitten daarin.
                                      In mijn armsteun, daarentegen:
                                      Oude iphone met massas muziek op, een aantal stylos, steriele handgel, sunblock, labello, naambadge, zaklampje, leatherman, zwitsers zakmes, tankkaart, parkeerschijf, en nog een aantal vergeten schatten

Comment

• 250SE cabriolet (1967)

Comment

• edit.

Comment

Working...
                                          X