Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
    Prachtige kar!
    lelijke plaathouder, ik was altijd trots op vriesdonk, of mercedes antwerpen, of zelfs cac

maar met hedin automotiv wil ik vooralsnog niet gezien worden

Comment

• mijn benzen van nu tot vroeger

w221 350bt

w124 260e en smart w451 cdi 45kw

r171 200 kompressor

s203 220cdi

w208 200

mb100d la strada amg

w460 280ge

​​​​​​​

w126 260se

zijsprong, maar was uiteindelijk een benz in graz gebouwd naast de g

jeep grand cherokee 2.7 crd

niet op foto

w116 280s die kleur

c123 230ce die kleur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

lelijke plaathouder, ik was altijd trots op vriesdonk, of mercedes antwerpen, of zelfs cac

maar met hedin automotiv wil ik vooralsnog niet gezien worden
        Trots!

Tegenwoordig spammen ze de plaathouder ook nog vol. Bij de Duster hier hing het op de plaathouder, de achterruit en de voorruit. Ze zouden moeten betalen voor al die gratis reclame imo

Ik wil met geen enkele sticker nog gezien worden, ik laat er tegenwoordig mijn nieuwe auto zelfs voor beschadigen om het eraf te krijgen. Straf eigenlijk, ze krijgen hun eigen pas geplakte sticker er niet af zonder brokken te maken

Vroeger toen het hier in Hasselt nog familiebedrijf en vooral bekwame garage Hermans was had ik daar ook geen probleem mee. Een discreet typisch MB dealer stickertje toch niet

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Diene laatste vind in net als de compact een lelijk ding.
          Oops sorry

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Diene laatste vind in net als de compact een lelijk ding.
            Oops sorry
            Waarom sorry? Ieder zijn smaak hé, ik heb dat tot het de CLC werd altijd een mooie auto gevonden.

Was destijds ook de reden dat ik hier ooit op dit forum geraakt ben. Hoe kon een mooie auto in godsnaam zo verneukt worden? Ik heb trouwens gelijk gekregen, ze raakten de CLC in tegenstelling tot de Sportcoupé aan de straatstenen niet kwijt.

Ik herinner mij een bezoek aan het museum in Stuttgart waar tientallen zoniet honderden CLC's op de parkings in de buurt stonden. Toen ik dat bij de plaatselijke dealer vroeg bleek dat bijna elke MB bediende in Stuttgart er eentje cadeau gekregen had omdat ze er anders niet vanaf geraakten

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ...de sportcoupe was nu sowieso geen verkoopstopper

wat vreemd is dat er in 2019 naar mijn gevoel facelifts overblijven als het origineel

ik vind nergens jammer genoeg productieaantal....ja 370000 in totaal

Die seltensten Sportcoupes sind heute mit jeweils weniger als 100 Fahrzeugen der C 200 CGI, der C 32 AMG sowie der C 30 CDI AMG.[5]

er zijn minder dan 100 c 30 cdi sportcoupes gemaakt...die van mijne maat is dus echt wel een unicum, wereldwijd
              van de clk amg dtr zijn er meer gemaakt

Comment

• nee mis...blijven over in bestand duitsland

Comment

...de sportcoupe was nu sowieso geen verkoopstopper
                  Dat beweer ik ook niet maar hij verkocht in ieder geval beter dan toen ze er de CLC van gemaakt hadden. Ze hadden na de facelift in 2008 er gewoon moeten mee stoppen en de eerste C-Coupé (204) 1 à 2 jaar eerder uitbrengen ipv te wachten tot 2011.Toch een flater imo.

Comment

• Zoals ik hem zou willen, "sober" zilver.

Inwoner van mijn straat heeft het nieuw model in G63 en full black. Niet mijn smaak qua kleuren.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• prachtige bus, erg mooi gelijnd

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Nooit gezien zoiets op basis van de G. Zal ook wel wat kosten imo

Comment

• en de grill van een AMG dus wie weet ist een G63
                              lets have some more member berries

Comment

• Eerste bocht die hij een beetje snel neemt ligt dat ding op z'n zij.

Comment

• Ocharme, de slapers op de camping

Comment

• hier kon ik de nr-plaat lezen...is een 1981 3-liter 6 cylinder diesel...schijven waren ook te klein voor een amg

Controleer alle voertuiggegevens van ST638B. Bekijk gegevens van de Mercedes-benz 460.3 en check de waarde, het verleden, kilometerstand en meer data.

Comment

https://www.reddit.com/r/ATBGE/comme..._wagon_camper/

hier kon ik de nr-plaat lezen...is een 1981 3-liter 6 cylinder diesel...schijven waren ook te klein voor een amg

https://www.kentekencheck.nu/kenteke...B/?v=standaard
                                      Die mag binnenkort geen grote stad meer binnen dan

Comment

• De 203 coupe in C30 hebben ze 691 exemplaren van gemaakt .
                                        de 200 CGI, 141 exemplaren.
                                        de C32 vind ik niet terug. (nicht separat dokumentiert)

This concept met with a great response from the market: the C-Class Sports Coupé proved to be a sales hit in the very year it was launched. With 59,000 vehicles sold during 2001, sales of the Sports Coupé exceeded even the highest expectations: sales of all C-Class models totalled 506,500 vehicles in 2001, with the Sports Coupé therefore accounting for more than ten percent.

Comment

• De C30 CDI AMG altijd al een leuk model gevonden.
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X