Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
We hadden het hier bij auto55.be eerder al eens over Bruno Sacco. Dat is de Italiaan die van 1975 tot 1999 verantwoordelijk was voor de vormgeving van Mercedes.
Te bedenken dat mijne pa eind jaren 80 ook ne 280SE had van 1981. Zalige bak was dat. Maar mijn vader zijn idee over het onderhouden van auto's, heeft hem op het stort doen belanden. Eerst veel te weinig olie en vermits het speciale olie was destijds die niet in elke winkel in de rekken stond, zo ver door gereden tot de motor gaar was. Toen die hersteld was, heeft hij een jaar later of zo mijn zijn zatte botten platte band gekregen en vermits hij geen reservewiel bij had, zo de auto bij zijn ouders neer gezet waar ik toen al woonde. 's Morgens een vreemd zicht om een 280SE voor de deur te zien staan met enorm veel schade
taksen en onderhoud...als er iets stukgaat en dat gaat wel gebeuren, zit je makkelijk aan 10k
das helemaal verschillend met een w126 op dat gebied die je in feite goedkoop kan rijden
Comment