. . . als ze kunnen tot 5 keer toe in onze straat.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenKlopt, plus dat ze bij AMG al op de toppen van hun tenen lopen na het debacle met hun nieuwe A45 die is afgemaakt op basis van het geluid (of het gebrek er aan) dat hij produceert. Die willen kost wat kost vermijden dat er weer zo iets volgt.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Hiervoor koop je dus nu geen RS meer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Is met het huidige RS3 model niet anders. Klinkt voor geen meter meer. Nieuwe eigenaars zijn achter oplossingen aan het zoeken om hem terug te laten klinken zoals mijn versie.
Hiervoor koop je dus nu geen RS meer.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hyundai heeft op de I30 N ook een geniale uitlaat met OPF gecreëerd. Dus het kan allemaal wel.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
Echt he, die schetenlatende viercilinder dingen. En veel van die chauffeurs aan onze kanten, denken dat ze met een prachtig soundmachine wegzijn.
Doe mij maar een 63 AMG qua sound
Comment
-
ACHT PROCENT MEER VERKOCHT
MERCEDES NEEMT DAIMLER OP SLEEPTOUW
Daimler heeft zijn omzet en winst in het derde kwartaal verbeterd. Het Duitse concern, dat al enige tijd last heeft van moeilijke marktomstandigheden, profiteerde vooral van goede verkopen van zijn dochterbedrijf Mercedes-Benz. Ook bedrijfswagens vonden gretig aftrek.
De totale omzet steeg, ondanks de handelsoorlog, de onzekerheid over de brexit, een tanende vraag in China en overige veranderingen in de automarkt, van 40,2 miljard naar 43,3 miljard euro. Onder de streep resteerde ruim 1,8 miljard euro. Dat was een jaar eerder in dezelfde periode nog wat minder dan 1,8 miljard euro.
Mercedes zag de verkopen met 8 procent stijgen. Dat ging wel enigszins ten koste van de winstmarge, die slonk van 6,3 procent naar 6 procent. Daimler gaf dit jaar al twee keer een winstalarm en is bezig met een plan om de resultaten te verbeteren. De onderneming verlaagde verder zijn omzetverwachting voor de vrachtwagendivisie.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
interessante oplijsting van mercedes modellen en motoren
Comment
-
de adventskalender van mercedes, broer gaat morgen voor me kopen, hij moet in garage zijn, bij gebrek aan sollen voor de echt
[img]https://www.artcraftmodel.com/dokume...oom/334977.jpg[/img]
Last edited by bobo; 28/10/2019, 22:17.
Comment
Comment