Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
de g had brabus pijperij en janten (en de knappe roosterker over de koplampen, spijtig niet over de achterlichten )...geen idee of motorisch iets was gedaan
Ken dat gevoel. Dat je bij een winkel of parkeerplaats een halve meter uitsteekt. Blijven prachtige wagens. Die van mij mag binnen 2 maand 7 kaarsjes uitblazen.
Ken dat gevoel. Dat je bij een winkel of parkeerplaats een halve meter uitsteekt. Blijven prachtige wagens. Die van mij mag binnen 2 maand 7 kaarsjes uitblazen.
deze gaat 8 worden en 145000km
ik vind dat altijd fijn als je erheen loopt, dat ze zo uit de plek steken...is een - mss belachelijk - deel van het plezier, stiekem je zult'em nooit rateren, altijd zichtbaar
Als je dan op een parking staat waar bijna alleen maar kleine stadsautotjes staan valt dat nog meer op.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ik denk dat het de auto is van mevr cerstiaans, de Mercedes garage van Stabroek
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Mevrouw “foefelmans” dus.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
ik weet niet of ze nog bestaan eigenlijk, ben er eigenlijk altijd wel goed geweest, zeker met oude bakken waar zij nog veel van weten
maar goedkoop zijn ze niet
ik weet niet of ze nog bestaan eigenlijk, ben er eigenlijk altijd wel goed geweest, zeker met oude bakken waar zij nog veel van weten
maar goedkoop zijn ze niet
Inderdaad vroeger met de taximaatschappij wel altijd geholpen geweest op hun manier wat zeker niet altijd de officiële weg van MB was maar goed. Het waren in ieder geval twee plantrekkers.
Weet ook niet of ze nog bestaan want volgens mij moeten die nu toch al wel op pensioen zijn.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment