Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
lijkt zonder amg optiek geleverd vlg de optielijst was hij ook gedebadged, maar die zijn - achteraan althans - terug gekleefd, zijdelingse v12 letterbak niet
onze albert van belgie had blijkbaar wel geen vertrouwen - of geen zin - in de distronic, spijtig in feite ...maar hij was dan ook een gepassioneerd chauffeur
Miljaarde! Dat zijn nog prachtig bewaarde en gerestaureerde exemplaren. Straks die eerste video eens helemaal bekijken. Onze schoolbus in het lager onderwijs was zo'n bol snuit exemplaar
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
ik herinner ze in mijn jeugd toch ook nog, samen met de ronde scania-snuiten (vooral foorkramers en deze zomer stond er in putte nog een circus met zo'n scania kefkie weet mss welk circus dat was) en de (toen al) vlakke daf'en
Hebben ook nog zo eentje gehad vroeger op de zaak met de bolle neus. Daarna een met een stuk uit de cabine aan de rechterkant om langere petrellen te vervoeren.
Comment