Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
In Polen €9900? Dus niet alles is er goedkoper?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Staat toch duidelijk in mijn post hoeveel ze kosten, 2450 € (9900 Zloty) in promotie. Mercedes onderdelen kosten hier net zo overdreven veel als thuis, enkel op de werkuren kan je een flinke slok besparen. En de veel betere service is wel wat waard uiteraard.
En die €2450 konden ook betrekking hebben op de prijs die gij zou betaald hebben destijds voor uwe GLA
Comment
-
Ik kon op de foto niet 'duidelijk' zien dat het zloty waren Dus ge had 'duidelijker' moeten zijn. En neen, niets is vanzelfsprekend
En die €2450 konden ook betrekking hebben op de prijs die gij zou betaald hebben destijds voor uwe GLAEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Jij hebt wel meer problemen met Nederlands hé
Comment
-
Nope, ik heb problemen met die wazige foto van u Geef gewoon toe, het was niet duidelijkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenIk wil hem wel anti-luden
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
gij wilt wat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenDe extra lelijke persoonlijke aanbouwdelelen verwijderen, krijg je een prachtige coupe
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Enkel de velgen staan er ni onder. Die zou ik liever origineel zien. Rest is wel ok voor mij
Comment
-
Enkel de velgen staan er ni onder. Die zou ik liever origineel zien. Rest is wel ok voor mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Witte pinkers op een W/C126 zijn heiligschennis. Die ook nog terug origineel zetten en ge hebt terug een elegante coupé.
Comment
Comment