Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cateraar Karel Constandt uit Hertsberge trekt, vier jaar nadat hij de de oude rode camion uit de Canvas-fictiereeks Bevergem kocht, met de gerestaureerde versie het land rond. Anderhalf jaar heeft hij eraan gewerkt. “Klanten zijn er dol op”, zegt de voormalige slager van 't Beenhouwerietje in Wingene.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      gevonden op net? of zelf iets mee gedaan

ik zou ook nog altijd graag zo'n ts embleem of de rotary op mijn rooster ergens wel willen
      Op een FB groep waar ik in zit.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• thumbnail is fout, gaat over de gullwing 300sl
        Last edited by bobo; 10/12/2019, 21:40.

Comment

• Wat een kar toch die 300 SL
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• There are Pretenders among us.....
            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

• Eentje met optie vlaggenstok rechts

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Comment

• trots

Comment

• die middenste rooie is een pick-up lichte vracht waarvoor je geen taks betaald, double cab
                    't europees alternatief voor een f150 indertijd, maar draait op een zakdoek

Comment

• Die is nu helemaal ‘gerestaureerd’ tot food/drinktruck
                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• 300 se automatic cabrio (1967)

1ste eigenaar was Freddy Heineken.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Wat meer uitleg over het Heineken exemplaar hierboven. Smaak had Freddy in ieder geval.

Mercedes-Benz 300 SE Convertible in full option

Freddy Heineken is onder meer bekend van het wereldberoemde biermerk en natuurlijk zijn ontvoering. Samen met zijn chauffeur werd hij in 1983 ontvoerd door onder andere Willem Holleeder. Ondanks het betaalde losgeld van 35 miljoen gulden (circa €16 miljoen) werd hij niet vrijgelaten. Door een anonieme tip werden ze uiteindelijk twee dagen later gevonden in een loods in het Amsterdamse havengebied. Gelukkig is de auto nooit in de losgeld som opgenomen en is hij vandaag de dag te koop bij Cool Classic Club en dus via Marktplaats.

Full option

Het rijtuig is voorzien van alle opties die in 1967 beschikbaar waren voor een auto van deze klasse. Zo is de bolide voorzien van een ‘heerlijke, helder’ metallic groene lak en een inklapbaar dak. De cabriolet heeft elektrische ramen en ook was voor de 300 SE de luchtvering een standaard optie. De gemotoriseerde slee is volledig voorzien van een lederen interieur wat er voor zijn leeftijd nog piekfijn uit ziet. Met de Becker radio word je voorzien van prachtige muziek. Wij zouden hem echter uit laten, je wilt zo’n auto toch ook horen!?

Onder de motorkap

Deze 3L heeft in iedere cilinder ruimte voor 500ml en perst daarmee 160 paarden door de dubbele uitlaat naar buiten. Over schakelen hoef je je in dit stukje Heineken erfgoed geen zorgen te maken, dit doet de auto namelijk voor je. Het stukje Duitse makelij heeft nog maar 102.821 kilometer op de teller!

Comment

• Nog een coupé uit hetzelfde jaar 1967.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              ik weet niet of ze nog bestaan eigenlijk, ben er eigenlijk altijd wel goed geweest, zeker met oude bakken waar zij nog veel van weten
                              maar goedkoop zijn ze niet
                              Ze bestaan nog hoor
                              Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                              Current:
                              1987 Mercedes-Benz W124 200D
                              1979 Mercedes-Benz W123 280E
                              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                              Ex:
                              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                              1976 Mercedes-Benz W123 250
                              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                              1980 Mercedes-Benz W123 280
                              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Zoals ik al zei, dat was destijds pure kunst. Zo maken ze geen auto's meer. Auto's van de jaren 50 en 60 waren nog steeds de knaptste. Maar die hoefden ook naar niets te zien en alles kon.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• De Amerikaanse wetgeving heeft toch ook geen estetische verbeteringen met zich mee gebracht
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                                          De Amerikaanse wetgeving heeft toch ook geen estetische verbeteringen met zich mee gebracht
                                          Da's nog zacht uitgedrukt om niet lelijk te zeggen

Vraag mij af wat het voordeel van die bumpers is, zeker niet voor voetgangers. Enkel voor lichte parkeerschade misschien tussen al die Amerikaanse schepen?

En die koplampen, tja

Comment

Working...
                                          X