Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenJa was misbuus moest in muziekdraad
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
én de vorige ook
maar ik ben niet akkoord met de stelling dat de zesser zoveel soepeler loopt dan iets recents minimotortje bij cruisen tis mss wat heiligschennis maar een recentere 1.6 turbo met 9g en ook iets van een 190pk zou die auto alleen maar imo nog beter maken (alleen mss bij slepen een stukje slechter)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenAltijd een boon gehad voor de C30 CDI AMG, zeker een exemplaar als dit :
https://www.autoscout24.be/nl/aanbod...2def?cldtidx=4
Vijfcilinder diesel, zo maken ze ze (helaas letterlijk) niet meer
Indertijd nog even geïnformeerd voor die wagen (3j terug).
Comment
-
NIET 10.000 MAAR 15.000
'AANTAL ONTSLAGEN DAIMLER VALT HOGER UIT'
Bij Daimler staan meer banen op de tocht dan eerder werd aangenomen. Mogelijk gaan er de komende jaren niet tien- maar vijftienduizend arbeidsplaatsen verloren, melden bronnen binnen het Duitse bedrijf maandag aan het Duitse Handelsblatt.
Daimler zal volgens de zakenkrant dinsdag de definitieve maatregelen bekendmaken. Het concern wilde niet reageren op het verhaal. Afgelopen november kondigde Daimler aan tot eind 2022 duizenden medewerkers te ontslaan in een poging 1,4 miljard euro op personeelskosten te besparen. Het aantal wordt nu dus fors verhoogd.
Andere maatregelen die op stapel staan, zijn het vereenvoudigen van het aanbod en het verlagen van investeringen in verliesgevende projecten. De productie van de Mercedes-Benz X-klasse zal in mei worden beëindigd. Daarnaast zou Mercedes overwegen de coupé- en cabrioversies van de S-klasse te schrappen, schrijft Handelsblatt. Tot slot zou de toekomst van de B-klasse onzeker zijn. Deze is echter nog maar onlangs in het nieuw gestoken, dus voorlopig draait het model naar verwachting nog wel mee.
Bron: Autoweek
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
WINST OMLAAG
MERCEDES-BENZ BEVESTIGT KOMST EQA EN S-KLASSE VOOR DIT JAAR
Daimler heeft zijn financiële resultaten over 2019 uit de doeken gedaan. Daarbij doet het merk een vooruitblik op wat dit jaar gaat brengen, ook wat nieuwe modellen betreft.
Daimler meldt dat het in 2019 een omzet draaide van 172,7 miljard euro, 3 procent meer dan in 2018. De EBIT, de operationele inkomsten van een onderneming voor aftrek van rente en belasting, lag op 4,3 miljard euro. De nettowinst kwam, onder meer door heftige investeringen, vorig jaar op 2,7 miljard euro, fors lager dan de 7,6 miljard euro waar Daimler in 2018 op eindigde. Wel verkocht Mercedes-Benz in 2019 met 2.385.400 meer auto's dan de 2.282.800 stuks die het een jaar eerder aan de man bracht. Mercedes-Benz blikt vooruit op de resultaten van 2020 en bevestigt de komst van in elk geval twee modellen.
Mercedes-Benz bevestigt dat de EQA in de herfst van dit jaar op de markt komt. De EQA wordt, in tegenstelling tot de EQA Concept die in 2017 in Frankfurt werd gepresenteerd, geen hatchback, maar een cross-over. Het is namelijk de volledig elektrische versie van de nieuwe tweede generatie van de GLA. Mercedes-Benz meldt verder dat ook de nieuwe S-klasse dit jaar op de markt komt. Die S-klasse krijgt in de vorm van de nog te onthullen EQS ook een volledig elektrische broer.
Bron: Autoweek
Comment
-
Nice! Bruut geweld
Die radio past wel niet in dat interieur en de toerenteller hadden ze ook wel wat properder kunnen inbouwen. Je zag dat wel meer vroeger zo'n achteraf toegevoegde toerenteller.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
‘t is wel wat van een mormel. Is een Bring-a-Trailer aanbod van eind 2018.
Wagen is in 2012 tijdens de panamerica een ravijn ingedoken. Is daarna schijnbaar opnieuw opgebouwd met allerhande onderdelen en waarschijnlijk ook een andere motor. Ik weet niet of ‘em nu nog in Waregem staat. Misschien dat sommigen hier daar meer van weten.
Comment
Comment