Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeer knappe auto idd.

BMW X5 45e

Comment

• wielen en kleuren

Comment

• Dik toch zo'n coupé.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Sublieme kleurencombinatie. Al zullen velen het een bompawagen vinden.

Comment

• Droomwagen. Alleen de command verouderd snel. Als ik mijn S ging afhalen stond er ook in de toonzaal zo een CL 500 met zwart-wit interieur. Blijft een droomwagen. De facelift met AMG pack vond ik nog net iets mooier. Zeker de zijkant met ramen open is zo prachtig.
            IRIDIUM
            Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
            Helderzienden

Comment

• ...heeft geen distronic, en die werkt nog steeds super

Comment

• Moest je daarvoor niet zo belachelijk veel taks moeten betalen in dit belgenland, ik reed 110% zeker met zo iets.
                Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                Current:
                1987 Mercedes-Benz W124 200D
                1979 Mercedes-Benz W123 280E
                1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                Ex:
                1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                1976 Mercedes-Benz W123 250
                1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                1980 Mercedes-Benz W123 280
                1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Tja, als wij hetzelfde fiscale beleid hadden als Duitsland dan hadden er bij mij toch al een hoop dikke karren voorbij gekomen.

Comment

• Beetje geschiedenis.

https://de.motor1.com/news/407725/12...en-markenname/
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                      Moest je daarvoor niet zo belachelijk veel taks moeten betalen in dit belgenland, ik reed 110% zeker met zo iets.
                      Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                      Tja, als wij hetzelfde fiscale beleid hadden als Duitsland dan hadden er bij mij toch al een hoop dikke karren voorbij gekomen.
                      hier is het antwoord he, nog niet écht cheap, maar doenbaar en geen aderlating

Comment

• Over een 5 jaar mss binnen budget. De goedkoopste op mobile zit net onder 70k. 2 rich for my taste momenteel.

Comment

• tijd geleden, toe ik aan't dromen was stond er 1 voor 60, en met de opties ik zeker moest...autopiloot en gekoelde zetels en geen overdreven km's

wel spijtig van dat extra zuipend - en waarom - 4-matic systeem

uiteindelijk mijn 221 met distronic, gekoelde zetels en 164gram dus modeljaar 2012 ook gewoon de allergoedkoopste geselecteerd

àls het nieuwe model er is, nog een jaartje en dan zullen ze wel zakken, zeker...heb zelf nog tijd tot 2027 voor de lez

Comment

• mss best het geluid af om het amerikaans gekir niet te moeten aanhoren, behalve als de diesel draait

4000miles

typische kraak achterdeur op 09:58
                            Last edited by bobo; 05/04/2020, 12:15.

Comment

• Heeft toch ook nog 50000$ opgebracht.

Comment

• ah, ok thx voor de info...was op hun site gaan zoeken, maar stond er niet op

Comment

• Schoon kleur

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Niet mis, zie je zelden op een GLA.

Comment

• UNIEK

MERCEDES-AMG E 53 CABRIOLET MET MAYBACH-ASPIRATIES

Het Duitse Hofele Design trekt het digitale doek van wat zijn klapper van de Autosalon van Genève had moeten zijn: de unieke Mercedes-AMG E 53 Cabriolet by Hofele.

Auto-aanpasser Hofele Design stelde kort na de afgelaste Autosalon van Genève een op bijzondere wijze aangepakte Mercedes-Benz EQC aan de wereld voor. Het bedrijf tilt nu de E 53 AMG Cabriolet by Hofele op het podium, een one-off die in Genève als het klapstuk van Hofele Design moest gelden.

De opengewerkte E-klasse wordt op vergelijkbare wijze aangekleed als de opmerkelijke EQC die Hofele Design vorige maand presenteerde. Dat betekent dat ook de E-klasse is overgoten met een opulent aandoende saus waarmee de cabriolet een bijna Maybach-achtige uitstraling krijgt. We unieke E-klasse is Royal Peacock Blue gespoten en wordt door Hofele onder meer versierd met glanzend zwarte en chroomkleurige sierdelen in het bumperwerk. De E 53 AMG Cabriolet krijgt een andere grille, compleet met Hofele-beeldmerk, en staat op bijzondere 21-inch wielen met een turbine-achtig ontwerp. Hofele Design plakt een chroomstrip in lengterichting over de motorkap en ook op de achterklep blijkt plek te zijn voor een dergelijke glanzende strip. Omdat 'meer chrome' volgens de filosofie van Hofele Design beter lijkt te zijn, wordt ook de flank van een chroomkleurig ornament voorzien.

Het interieur is volgehangen met fraai gestikt nappaleer dan in de kleuren Magnolia en Royal Blue is uitgevoerd. Hofele Design vouwt leer over de bovenzijde van het dashboard en ook de deurpanelen zijn bij de Hofele-metamorfose niet vergeten.

Aan de aandrijflijn wordt niet gesleuteld en dat betekent dat deze speciale Mercedes-AMG E 53 Cabriolet 'gewoon' over de 435 pk sterke 3,0-liter grote zescilinder beschikt die de dakloze E in zo'n 4,5 seconden aan een snelheid van 100 km/h helpt.

Wie zijn portemonnee al getrokken heeft om de opmerkelijke creatie van Hofele Design te bestellen, moet snel handelen. Het blijft bij dit ene exemplaar, een uniek model met een prijskaartje van € 168.929.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• edit.

Comment

Working...
                                          X