Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes W 118/119 Concept (1962)

Name: Mercedes W 118/W 119

Premiere: nie offiziell vorgestellt

Technische Daten: zwei- und viertürige Stufenheck-Limousine, Vierzylinder-Reihenmotor mit 1,7 Liter Hubraum, hoher Verdichtung und 72 PS Leistung

De baby Benz die een Audi werd.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• om dan toch de baby-benz, 2 decennia later te gaan maken, als rwd voertuig

een /8 in de maten van een w201...om de verhoudingen alvast voor te stellen

Comment

• Nog wat designmodellen. Hightech uit de 50ties. Prachtig toch!

Designmodell für eine eventuelle Mercedes-Benz Baureihe W122 von Hermann Ahrens mit SL-Gesicht, Mitte der 1950er Jahre.

Designmodell für eine eventuelle Mercedes-Benz Baureihe W122 von Karl Wilfert mit SL-Gesicht.

Designmodell für eine eventuelle Mercedes-Benz Baureihe W122 von Karl Wilfert mit klassischem Mercedes-Benz Kühlergrill

Designentwurf aus den 1970er Jahren für die 1982 erscheinende Mercedes-Benz Baureihe W201.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik weet nog dat we met de hele familie (vader/moeder en drie stevige bengels) naar de presentatie gingen bij de lokale dealer. Mijn broers en ik namen achteraan plaats om te kijken of die ruim genoeg was. We zaten zowat opgevouwen. De verkoper vroeg om er snel uit te komen omdat hij anders gene auto zou verkopen.

Comment

• 600 Pullman (LHD) 6.3 (1965)

Comment

• er is niet veel te willen aan, want das veel ping-ping...maar die toch liever in korte versie, als ik mocht kiezen om te kunnen bezitten, gewoon kwa lijn

en die /8 in't klein, zou ik ook in feite erg graag willen

Comment

• die Jack Nicholson had in the Witches of Eastwick

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                www.peugeotforum.be

Comment

• Ultieme maffia wagen, die 600 pullman.
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                    die Jack Nicholson had in the Witches of Eastwick

https://www.youtube.com/watch?v=IMw8fcIi21k
                    dat zouden ze vandaag wrs ook niet meer doen met een 600

190e v12
                    hou wel van die kerel zijn insteek...en hoe hij erin slaagt die originele 5g zo snel laten shiften

Comment

• Comment

• het gebrek aan vermogen is niet erg, maar de hoeveelheid decibels, hoezeer ik de mercedes dieselklop kan apprecieren...zou me gaan tegensteken...ik ben nog gaan proefrijden met een w126 300sdl met de zescylinder,- die al een héél stuk stiller is - en daar besefte ik zelfs dat het mij toch te veel is voor elke dag, ook het veel hoger in de toeren rijden bij 100km/u...als extra auto speelt dat wel minder...maar als enige auto

Comment

• deze heeft de prachtige, spiegelende ruiten van de 600 (dubbel beglazing dus, leer ik net) op 00.32

Iridium weet jij hoe je de achterste kopsteunen neerlegt vanuit bestuurderszetel, ik vroeg het je mss al bij die cl500 gebeurt het ook vooraan
                          nu leg ik ze neer via de verstelling van de achterzetels, maar das niet erg logisch ik de achterdeuren moet opendoen, en zonder verstelbare achterzetels moet het toch ook lukken

Comment

• 't is niet echt dubbele beglazing maar gelamineerd glas eigenlijk. Twee lagen glas met daartussen een folie die meestal dient om omgevingsgeluiden een pak beter te dempen. Had ik ook op de 607 en nu terug op de 508.
                            www.peugeotforum.be

Comment

• 2 lagen glas =/ dubbelglas

ja, ik vind dat spiegelend effect zo knap, hehe...ik wil ook nog steeds van mijn marouffenfolie vanaf, zaag-zaag, zou imo nog een beter upgrade zijn als de janten
                              die ruiten monteren is niet aan de orde...ping-ping, maar is dat bij pug ook zo spiegelend? nog nooit opgevallen

dat spiegelend effect heb je ook met folie, onze flikkenkarren zijn er allemaal mee uitgerust, je ziet bijna niet welke flik er achter het stuur zit, zijdelings gezien

Comment

• Knopje met hoofdsteun. Links van draaiknop. Kan ook van hier ze weer omhoog zetten.

IRIDIUM
                                Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                                Helderzienden

Comment

• het effect is afhankelijk van welke folie ze daar tussensteken

bij de 607 was dat ook nog eens warmtewerende folie, in de 508 achteraan is dat verduisterend
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• dat spiegelen zal idd bedoeling hebben warmtewerend zijn, en voor de flikken zal het mss ook deels dat doel hebben

das nageplaatst, maar dan weer een beetje té

Iridium thx...dat ik dat zelf nog niet zag ...ofwel werkt het niet via daar, ofwel heb ik daar een andere functie zitten, maar dat lijkt me sterk

Comment

• Comment

• Sjoerd weet ook alles hé

Comment

• het is zijn ding, wat hij op zijn manier brengt...maar soms wel jammer dat hij niet even gaat rijden met die karren

Comment

Working...
                                          X