Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Juist, op een SL zag je dat heel veel. Voor mij zelfs de mooiste combinatie (met beige lederen interieur, houtinleg, en, want dat moet zeker: oranje pinkers.
De garagist hier wat verder heeft zo eentje staan met extreem weinig kilometers, van 1993 of ‘94.
Maar hij wil die niet lossen.
Ik kom dit filmpje tegen op mijne pc. Indertijd gemaakt toen ik de c30 net gekocht had. Ik zal eens kijken om een nieuwtje te maken. maar k vind wel een coole sound
merk je nooit dat de automaat vitesse lager rijdt? dat samen met het ecolampje in't geel ipv groen op momenten dat je het verwacht, in eco-stand natuurlijk alleen (niet de hele cyclus, een deel) en de achteruitverwarming aan (valt ook niet echt op natuurlijk) en dat hij ongelooflijk warm is onder de auto als je uitstapt + een hoop metaal dat tikt van warmteuitzet en krimp
Dat eco lampje heb ik al wel opgemerkt zal dan zijn ... Die andere dingen heb ik nog niet echt gemerkt
Ik heb vorige week nog met een Ex eigenaar gesproken op een bedrijf in de haven, die jouw SLK tot voor kort had gehad. Tot vorig jaar heb ik die nog regelmatig daar op de parking zien staan
The 2021 C63 is NOT a V8!... It’s a 4 Cylinder Hybrid!The Icon Loses the V8 of Old in favour of Hybrid power! Thank you to The Last Coat for sponsoring this...
ik kocht in 94 mijn 81 230ce 4-bak manueel met 450000 km voor mijn madammen voor 1500, lpg ingelegd voor 1000, en 3 jaar later verkocht voor 1000 met 550000
ik kocht in 94 mijn 81 230ce 4-bak manueel met 450000 km voor mijn madammen voor 1500, lpg ingelegd voor 1000, en 3 jaar later verkocht voor 1000 met 550000
zij was supertrots op haar coupe-benz
Nice! Nooit geweten dat jij ook zo'n coupé gehad hebt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Nog voor Mercedes zijn huidige EQ-gamma had bedacht, had het merk al verschillende eerdere elektrische experimenten uitgevoerd. Zo had deze 190 Elektro al twee elektromotoren.
Comment