Oorspronkelijk geplaatst door WV.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendat was ook al een dikke letterbak he 190D 2.5
of 190E 1.8 mmmm
Maar 190D had eigenlijk een "mooiere" motor, zo soepel en dat geluid
Zelfs dat rustig stationair geklater bij 700 rpm vond ik heerlijk klinken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOndanks ik er goede herinneringen aan heb en ik het een "leuke" auto vind, lijkt het me wel echt geen goede auto qua rijden, niet comfortabel en nog minder sportief (verpest door de elandtest), de afwerking was gene vette en kwalitatief lijkt het me ook geen hoogvlieger. Een Golf IV was meer premium als deze en de Audi A2 was de beter uitgevoerde A-klasse.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Ik zou het niet beter kunnen zeggen
mijn golf heeft me 6 jaar probleemloos overal gebracht, maar had vreselijke zetels...een bloednerveuze automaat waardoor het lastig was om rustig te rijden (reed nooit op koppel, altijd te hoog in toeren, en hoewel een tdi berucht was om de zijn zuinigheid...kreeg ik die niet onder de 7.5...dat was wel nog de eerste versie met 4-bak automaat, ik geloof dat de golf 4 tdi uiteindelijk nog een 5-bak kreeg
de golf 4 was nog steeds een vw oude generatie met de typische discrepantie van vering/demping tss voor-en achteras
in slechtliggende bochten deinde/pompte de vooras op een heel andere manier als de achteras, niet gevaarlijk maar nogal mottig rijden...en hoewel hij mooie materialen had voor die klasse - gelijk plastic boordplank als een 5-serie e39, rammelde alles wel - golf diesel noblesse oblige
met zijn 110pk was dat wél een vliegmachien...maar das iets wat mij uiteindelijk weinig boeit...waarom ik de 110pk kocht weet ik ook niet...overigens verwijderde ik het tdi logo - mét rode i wél
mijn broer had later een a170 benzine automaat van de 2de generatie, gekocht net na de lancering en was een twijfelgeval tussen een a190lang 1e gen bij nnc, ik heb er eigenlijk nooit mee gereden
en vergeet niet dat ik ook 6 jaar met een plankharde smart - met alle plezier - heb gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenDankzij jullie voel ik mij weer een jong ventje
Damn ik ben pas beginnen rijden in 2002
Ik reed gewoon met oude auto's (liever dat dan een moderne koekendoos ).
kefkie, ooit eens met een S320 CDI van die generatie gereden, dat blijft me voor altijd bij, de extreme zachtheid van alles aan die auto, zonder een zompige boot te zijn.
Je komt daar echt van tot rust en blijft voor mij de mooiste S tot hiertoe. Wel niet in die uitvoering, precies zo'n luchthaventaxi
Last edited by stradge; 14/05/2020, 11:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenHet mooiste model S-klasse vind ik nog altijd de W220, maar het interieur zou mij tegensteken.
Een S van de W221 met AMG pack blijft wel
Ik ben de volvo zo beu en wil graag een grotere boot hebbenIRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten
Neem aub een V221
Ik moet nog 1,5jr v90 rijden en dan begint de zoektocht naar wat nieuwsBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichtenzijaanzicht en proportie (en deze hebben wel een optie glazen dak), korte niet
Ik heb de lange genomen om het panoramadak te kunnen aanvinken
Dan "moet" ik ook een V hebben. PanodakenBMW X5 45e
Comment
-
Mijn wagen (januari 2013) heeft nog maar 50.000 km bobo. Eerst onderhoudscontract van 6 jaar en nu nog steeds jaarlijks dealeronderhouden. Veel te goed om al weg te doen (te duur om te upgraden naar een V222 of V223).IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
Comment