Zou dat geen mooie reden tot ontslag zijn? Geen Mercedes rijden
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
En t zijn dure beestjes (een ervaringsdeskundige)
Ik corrigeer: een auto met een kapotte velg toont aan dat de eigenaar niet veel zorg draagt voor zijn voertuig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kristofm Bekijk Berichten
voor 100€ kan je die laten herstellen. Ik vind een AMG met een kapotte velg toont aan dat de eigenaar niet veel zorg draagt voor zijn voertuig.
Ik corrigeer: een auto met een kapotte velg toont aan dat de eigenaar niet veel zorg draagt voor zijn voertuig...
Als ik zie hoe het interieur er al bij sommigen uitziet Zelfs een leen of vervangauto maak ik proper voor en na gebruikEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk BerichtenGraag een goed adresje dan. Mijn 20' AMG van de S hebben links een borduurtje tegengekomen. Is dat 100 per velg?
Mijn velg was er eentje op de kosten van AXA, nadat een scooter er een hap uit pakte2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Vanluchene in Waregem zou zeer goed zijn
Mijn velg was er eentje op de kosten van AXA, nadat een scooter er een hap uit pakte
Ik ga naar Flexy Coatings in Kruisem. worden gepoederlakt en dan gespoten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenWerd ermee gescheurd of eerstehulppost?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Comment
Comment