Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Een Binz?
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik denk het

edit: nee is toch niet 100% dezelfde
      knap dat de ruit doorloopt tot achteraan itt binz

Comment

• Nog een Taxiiiiii!!!!!

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• maar eigenlijk liever 500 of 350d

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• Wow, prachtige coupés
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• rollende 2-deursschepen en boten

Comment

rollende 2-deursschepen en boten
                      Inderdaad, maar toen had ieder merk zijn eigen identiteit. Tegenwoordig trekken ze allemaal op elkaar.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

• 220 benzine

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Trotse basisrijder

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• coo mercedes w220 en w221, zelfde eigenaar, wel enthousiasteling en goed exemplaar gezocht

onderhoudsprijzen us/canada vs be zijn wel groot te noemen...maar ja, arbeidskost us ligt nu eenmaal lager met $30 tax incl

en eindelijk weet ik wat de sensoren doen op de motorkap...bepalen waar de zon staat voor de - perfecte - werking van de airco in de s
                              (je hoort ook, als je goed luistert en de radio staat af, de kleppen contenu werken in de dash)
                              Last edited by bobo; 01/06/2020, 00:51.

Comment

• in de 607 zat er een IR sensor op het dashboard die de hoeveelheid zonlicht nakeek en in functie daarvan het debiet van de airco aanpaste
                                www.peugeotforum.be

Comment

• pug's zijn (en vooral waren, ook wat harder intussen) ook comfy he...'je voelt je lekkerder in een peugeot' was jaren hun slagzin bij de noorderburen

...toch gaan ze hier nog wat verder, in 360°, wat niet achter de ruit kan want dan zie je geen 360°

Comment

pug's zijn (en vooral waren, ook wat harder intussen) ook comfy he...'je voelt je lekkerder in een peugeot' was jaren hun slagzin bij de noorderburen

...toch gaan ze hier nog wat verder, in 360°, wat niet achter de ruit kan want dan zie je geen 360°
                                    mmm, toch wel hoor. Op de auto stand was het niet enkel temperatuur maar ook de regeling van de ventilatiemonden. Bij langere ritten waarbij de voetruimte nu eenmaal meer opwarmt door de hitte van de motor werd dat gecompenseerd door na verloop van tijd meer luchtdebiet naar de voeten te sturen. Daar zaten achterin allerlei regelkleppen die de temperatuur per zone goed konden regelen. Enigste wat ik heb gemist (enfin, ik niet wel de passagiers vanachter) waren ventilatiemonden achteraan. Er wordt nu enkel lucht aan de voeten geblazen om zo de achterste plaatsen koel te houden. Op de 508 nu heb ik quadrizone bediening en de kinderen zijn content.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• nog een s 65...dat hout

Comment

Working...
                                      X