Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• als een bus vrouwelijk is en een vrachtwagen mannelijk

hoewel er toen ook al flatnose trucks waren, die veel kortere draaicirkel hebben

Last edited by bobo; 29/09/2020, 01:53.

Comment

• form follows function

mercedes 190 op 185 banden, cx 0.33

mercedes 190e 2.3-16 op 205 banden, cx 0.31

mercedes 190e 2.5-16 evo2 op 245 banden, cx 0.29

Comment

• Hoe simpeler de 190, hoe mooier vind ik. Blijft na al die jaren nog steeds de beste auto die ik ooit reed/had

Comment

• Simpele 190's
            Mercedes-Benz 190E (1984) - picture 4 of 108 - Front Angle - image resolution: 1024x768

Mercedes-Benz 190E (1984) - picture 34 of 108 - Rear Angle - image resolution: 1024x768
            Mercedes-Benz 190E (1984) - picture 39 of 108 - Rear Angle - image resolution: 1024x768

Comment

• Comment

• Mijn tante heeft nog 1 die haar vader nieuw kocht.
                IRIDIUM
                Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten
                  Mijn tante heeft nog 1 die haar vader nieuw kocht.
                  Zalig, mooi exemplaar?

Comment

• bruin met wollen overtrekjes op de kussens. Dus die zullen niet veel afgezien hebben. benzine en automaat dacht ik.

Tante zelf heeft volledig gerestaureerde 190 SL, exact zoals op deze foto:

IRIDIUM
                    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                    Helderzienden

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                          Hoe simpeler de 190, hoe mooier vind ik. Blijft na al die jaren nog steeds de beste auto die ik ooit reed/had
                          Ik kwam vorige week nog een filmpje van u tegen in de haven toen het gesneeuwd had!
                          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                          Current:
                          1987 Mercedes-Benz W124 200D
                          1979 Mercedes-Benz W123 280E
                          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                          Ex:
                          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                          1976 Mercedes-Benz W123 250
                          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                          1980 Mercedes-Benz W123 280
                          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• The iconic Mercedes 300 SL Coupé Gullwing W198 from 1954 - REVIEW

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten
                              bruin met wollen overtrekjes op de kussens. Dus die zullen niet veel afgezien hebben. benzine en automaat dacht ik.

Tante zelf heeft volledig gerestaureerde 190 SL, exact zoals op deze foto:
                              Damn, die tante heeft stijl! Voor mij toch de W201 190 als ik mag kiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten

Ik kwam vorige week nog een filmpje van u tegen in de haven toen het gesneeuwd had!
                                Haha dat was een plezant dagje buiten spelen, heb die foto's ook nog in m'n archief. Was heerlijk comfortabel driften met dat ding! Heerlijk blok ook, extreem soepel met een directe gasrespons (niet dat er echt veel gebeurde maar kom ) en mooi opbouwend karakter met donkerbruine roffel

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Nog een topdiesellimo en een basisbenzine

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Aha, nog een mooie facelift Sportcoupé, in zijn kleinste versie dan nog. Nooit veel gezien zo'n C160.
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• The New Mercedes-Benz eScooter – Last Zero-Emissions Mile

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Working...
                                          X