Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
pic is eigenlijk getrokken 100 meter voorbij waar vroeger de oude showroom was, knap gebouw...was aan het goegelen voor pic maar vind het niet gelijk
kwam wel deze pic op google tegen bij de search
pic is eigenlijk getrokken 100 meter voorbij waar vroeger de oude showroom was, knap gebouw...was aan het goegelen voor pic maar vind het niet gelijk
kwam wel deze pic op google tegen bij de search
Ik weet het was in Schoten aan de Krëfel ... Heeft ooit nog een brand gewoed in de werkplaats.
Hebben in de jaren 80 ook nog een tijd Saab verkocht
ik roem altijd het luie gaspedaal van mercedes, ik weet niet goed wat het verschil is met andere merken...maar ik kreeg net op youtube deze reclame van mazda...en zij bouwen dat blijkbaar ook electronisch in
Gemaakt in Japan staat voor het nastreven van perfectie met een 'human touch'. Dat is bij Mazda vanaf het begin onze leidraad geweest.
Mazda heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar rijcomfort en het menselijk lichaam in combinatie met autorijden. Op het moment dat het gaspedaal wordt ingetrapt, verwacht het lichaam dat het hoofd van de bestuurder naar achteren zal gaan. De bestuurder bereidt zich hier onbewust op voor door de nekspier aan te spannen. Uit onderzoek blijkt dat de tijd die de bestuurder nodig heeft om zijn/haar nekspieren aan te spannen 0,2 seconden is. Dit is de reden dat er 0,2 seconden vertraging zit in een Mazda gaspedaal. Dit merk je niet, maar onbewust zorgt dit voor meer rijcomfort doordat er minder druk op de nekspier komt
kan me voortsellen dat er best wat mensen gaan huiveren met zo'n bediening...maar ik denk dat het wel bijdraagt tot relax rijden
Mazda heeft uitgebreid onderzoek gedaan naar rijcomfort en het menselijk lichaam in combinatie met autorijden. Op het moment dat het gaspedaal wordt ingetrapt, verwacht het lichaam dat het hoofd van de bestuurder naar achteren zal gaan. De bestuurder bereidt zich hier onbewust op voor door de nekspier aan te spannen. Uit onderzoek blijkt dat de tijd die de bestuurder nodig heeft om zijn/haar nekspieren aan te spannen 0,2 seconden is. Dit is de reden dat er 0,2 seconden vertraging zit in een Mazda gaspedaal. Dit merk je niet, maar onbewust zorgt dit voor meer rijcomfort doordat er minder druk op de nekspier komt
Wat ik gemerkt hebt sinds ik met S212 rij, is dat ik een echte klassieke Benz rijder ben.
Ik heb de sportstand van de auto nog maar 2 keer gebruikt ... En dat was 1 keer in de eerste week dat ik hem had ... En eens 1 keer in de alpen... Juist hetzelfde met de flippers achter het stuur ... Eens één keer mij met zitten amuseren in de Ardennen... En voor de rest enkel gebruikt om terug te schakelen en te remmen op de motor als ik in de bergen aan het rijden was.
Ik rij met 212 rustiger dan met mijn vorige auto een golf 6 TDI 105pk.
Als je comfortabel rijdt geeft dat automatisch rust bij mij...
Wat ik gemerkt hebt sinds ik met S212 rij, is dat ik een echte klassieke Benz rijder ben.
Ik heb de sportstand van de auto nog maar 2 keer gebruikt ... En dat was 1 keer in de eerste week dat ik hem had ... En eens 1 keer in de alpen... Juist hetzelfde met de flippers achter het stuur ... Eens één keer mij met zitten amuseren in de Ardennen... En voor de rest enkel gebruikt om terug te schakelen en te remmen op de motor als ik in de bergen aan het rijden was.
Ik rij met 212 rustiger dan met mijn vorige auto een golf 6 TDI 105pk.
Als je comfortabel rijdt geeft dat automatisch rust bij mij...
Comment