Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    ergens vreemd dat die 280ge feuerwerhr geen autobak heeft, zowel in de als os zit dat in het lastenboek voor alle reddingsdiensten....detail, detail
    Ook als het bedrijfsbrandweer is?
    Want ik denk dat deze, net als de ambu met 4500km op de site, niet afkomstig zijn van publieke reddingsdiensten.

Comment

• Onze firetruck van 93 heeft 23k
      En das gewoon van elke week zijn rondje te rijden om te zien of ie het doet, ben niet zeker of dat een verplichting is, maar wel getecommandererd

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten

Ook als het bedrijfsbrandweer is?
        Want ik denk dat deze, net als de ambu met 4500km op de site, niet afkomstig zijn van publieke reddingsdiensten.
        Bedrijfsbrandweer zou perfect kunnen
        Maar dan volgt ie niet de aanbevelingen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• De ambu er ook maar eens bijzetten dan:

290 GD (1994)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• HETE EV'S VAN AMG OP KOMST?

MERCEDES-BENZ REGISTREERT EQE 43, 53 EN 63

Daimler AG, het moederbedrijf van Mercedes-Benz, heeft bij het European Union Intellectual Property Office (EUIPO) de type-aanduidingen EQE 43, EQE 53 en EQE 63 ingediend. Deze bekende cijfers duiden mogelijk op de komst van meerdere AMG-varianten op basis van de op stapel staande Mercedes-Benz EQE.

'43', '53' en '63' zijn cijfers die altijd in combinatie met de letters 'AMG' te zien zijn op sportieve Mercedessen. Bij het EUIPO zijn de bovenstaande combinaties nu dus geregistreerd, wat er mogelijk op duidt dat Mercedes-AMG werkt aan verschillende sportieve varianten op basis van de EQE. Over die volledig elektrische sedan, die qua formaat vergelijkbaar gaat zijn met de E-klasse, is nog niet heel veel bekend. Een officiële onthulling wordt niet verwacht voor eind 2021. De EQE zal moeten gaan strijden met onder meer de Tesla Model S en Audi e-tron GT. Daarvan is reeds een 640 pk sterk RS-model aangekondigd, dus (minstens) een AMG-variant van de EQE lijkt een logische stap voor Mercedes.

Hoeveel vermogen die gepeperde EQE's dan krijgen, is nog niet bekend. Om een beetje mee te kunnen doen zal de topversie sowieso meer dan 600 pk moeten hebben. Indien Mercedes-AMG Tesla in de toekomst naar de kroon wil steken, moet dat getal zelfs boven de 1.000 liggen. Overigens heeft Mercedes-Benz al laten doorschemeren dat het van plan is om met een volledig elektrische Maybach op de proppen te komen. De elektrificatie van AMG lijkt daarmee eerder een kwestie van tijd. Of er werkelijk een EQE AMG komt, en of de andere EQ-modellen op termijn ook een dergelijke AMG-behandeling krijgen, zal de toekomst uit moeten wijzen.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Comment

• 300SL Gullwing SL Coupé (1955)

Slechts € 1.450.000

Comment

• En reeds verkocht.

Comment

• W11 typ Stuttgart 260

afgaand op de velgen en de uitgebouwde spatborden, lijkt me dit toen al een AMG versie

Comment

• Comment

• Kan het dat MB zelf pick up versies heeft aangeboden van de W114/115 ?

Comment

• Comment

• Die telefoonnummers

Comment

• binnen de zone

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                binnen de zone
                                idd, het gros van de bevolking hier weet ook al niet meer dat we vroeger zonder zone nummer iemand konden bereiken

Comment

• W202 C32 Wald

De W202 vind ik nu knapper dan toen hij nieuw was.
                                  Komt waarschijnlijk door de eenvoud van lijnenspel tov van wat nu op de markt is.

Comment

• CLK GTR Roadster

Comment

• ELEKTRIFICATIE EN DIGITALISATIE

DAIMLER INVESTEERT 70 MILJARD EURO TOT 2025

De Raad van Commissarissen van Daimler AG heeft zijn volledige steun gegeven voor het businessplan van het concern. Dat betekent dat de geplande bezuinigingen op vaste kosten door zullen gaan, maar ook dat het concern de komende vijf jaar maar liefst €70 miljard gaat investeren. Hoe dat bedrag precies besteed wordt, blijft echter nog een beetje abstract.

Volgens Daimler komt het leeuwendeel van het bedrag van €70 miljard ten goede aan Mercedes-Benz Cars. Een deel van de totale investeringen is bestemd voor Daimler Trucks, om zo de plannen voor emissieloos transport te kunnen versnellen. Hoe het bedrag precies is verdeeld en op welke terreinen men precies gaat investeren, maakt Daimler niet bekend. De omschrijving blijft met "het versnellen van de transformatie richting elektrificatie en digitalisatie" vrij abstract. Hieronder valt niet alleen Research & Development, maar bijvoorbeeld ook het ombouwen van fabrieken voor de productie van EV's. In aanvulling op de €70 miljard is tot 2025 nog €1 miljard extra vrij gemaakt door Daimler om het personeel mee te kunnen nemen in de transformatie van het bedrijf. Het doel hiervan is uiteindelijk om "banen en kennis te beschermen".

Naast de investeringen gaat overigens de hand op de knip bij Daimler: de komende vijf jaar willen de Duitsers hun vaste kosten met 20 procent verlagen. Daarnaast gaat Mercedes-Benz de komende jaren zijn pijlen vooral richten op het luxere segment. De winstmarges liggen daar namelijk een stuk hoger. Er komen meer Maybach-modellen, maar bijvoorbeeld ook geëlektrificeerde en volledig elektrische AMG's. Daarnaast staan er een hoop elektrische nieuwkomers op stapel, die allemaal op de reeds aangekondigde EVA-architectuur staan: de EQS, EQE en SUV-versies van die auto's. De kleinere EQA en EQB delen hun basis met respectievelijk de GLA en GLB. Vanaf 2025 komen die modellen op het in ontwikkeling zijnde MMA-platform te staan.

Bron: Autoweek

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Kun je eens geen fotoboek publiceren met "The best of Bobo" ofzo? Zalig altijd die Benzheid die ervan af druipt

Comment

Working...
                                          X