Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
    W11 typ Stuttgart 260

afgaand op de velgen en de uitgebouwde spatborden, lijkt me dit toen al een AMG versie

Die onderste is een tram?

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• unimog avant la lettre toen er nog geen trams te depaneren vielen

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• edit.
          Last edited by Jocar; 07/06/2021, 08:32.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
              Kun je eens geen fotoboek publiceren met "The best of Bobo" ofzo? Zalig altijd die Benzheid die ervan af druipt
              Het woord alleen al, Benzheid ♥️.
              Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
              Current:
              1987 Mercedes-Benz W124 200D
              1979 Mercedes-Benz W123 280E
              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
              Ex:
              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
              1976 Mercedes-Benz W123 250
              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
              1980 Mercedes-Benz W123 280
              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Prachtig woord idd, Benzheid! Ik heb die ziekte ook

Nu hun huidige dealers nog leren wat dit juist betekent
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• 40 jaar bestuurdersairbags en gordelspanners bij Mercedes.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                          Die onderste is een tram?

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
                          Ik denk onderhoudsploeg spoorwegen, gezien breedte van het spoor.
                          En ik vermoed dat tramwagens ook toen al groter waren.

Comment

• EQ-VALENTEN!

MERCEDES-BENZ: 'ZES NIEUWE EV'S TOT 2022'

Mercedes-Benz heeft een batterij elektrische EQ-modellen in zijn ontwikkelingskamers staan. Das Haus maakt inzichtelijk welke nieuwe elektrische modellen we tot en met 2022 kunnen verwachten.

Mercedes-Benz schaart zijn elektrische modellen onder het EQ-label. Affalterbach heeft de EQC en de EQV al op de Nederlandse prijslijsten staan, maar er komen spoedig diverse nieuwe types bij. Mercedes-Benz heeft in de vorm van de EQS een volledig elektrisch alternatief voor de nieuwe S-klasse in het vat zitten en binnenkort komt onder meer een tweetal elektrische cross-overs het EV-aanbod versterken. Mercedes-Benz geeft nu vrij welke zes elektrische modellen we tot en met 2022 kunnen verwachten.

EQA en EQB

De 'kleinste' elektrische nieuwkomers zijn de EQA en de EQB. De eerste is een volledig elektrische variant van de GLA, terwijl de elektrische EQB zijn platform en koets deelt met de GLB. Volgend jaar slingert Mercedes-Benz in het Duitse Rastatt én in de Chinese hoofdstad Peking de productie van de EQA aan. De EQB wordt vanaf volgend jaar, behalve in Peking, ook in het Hongaarse Kecskemét geproduceerd. De EQA beleeft op 20 januari zijn werelddebuut.

Hoewel de EQA en EQB nog onthuld moeten worden, is over hun opvolgers al iets bekend. Waar de komende EQA en EQB hun platform zoals gezegd delen met respectievelijk de GLA en GLB, staan hun opvolgers op een speciaal voor compacte EV's bestemd modulair elektrisch platform.

EQE en EQS

Mercedes-Benz werkt verder onder meer aan een nieuwe modelreeks van de EQC en aan een elektrische versie van de nieuwe Citan, maar er zit nog meer in het vat. In de tweede helft van volgend jaar start in Bremen de productie van de EQE, een elektrisch alternatief voor de E-klasse met een compleet eigen koets en een nieuw modulair EV-platform. De EQE krijgt gezelschap van een SUV-broertje, die vooralsnog als EQE SUV door het leven gaat. Deze elektrische SUV, die je moet zien als het elektrische equivalent van de GLE, rolt samen met een SUV-versie van de op stapel staande EQS vanaf 2022 van de band in het Amerikaanse Tuscaloosa.

De EQS is het elektrische alternatief van de S-klasse dat net als de EQE een eigen en met designelementen van de Vision EQS doorspekte koets krijgt. Dit type moet het straks opnemen tegen onder meer de nieuwe Jaguar XJ en de BMW i7. De EQS ziet in het eerste halfjaar van 2021 het levenslicht in het Duitse Sindelfingen.

Meer Mercedes-gerelateerd EV-nieuws komt in 2022 in de vorm van volledig nieuwe elektrische modellen van Smart. Smart is sinds vorig jaar voor de helft in handen van het Chinese Geely en gaat zijn modellen voortaan in China bouwen.

Bron: Autoweek

Comment

Comment

• Mercedes praktijken.

Na 7 BMW bedrijfswagens te hebben gereden en dit met volle goesting en tevredenheid over hun service, heb ik dit jaar een wagen mogen overnemen van een collega. Deze wagen is van 2017 en is uitgerust met de Comand Online systeem, welke destijds een optie was van >2900 Euro. Je had met deze optie de mogelijkheid om op internet te surfen en er waren ook allerlei apps beschikbaar. Nu kan dit plots niet meer en Mercedes heeft als uitleg dat het systeem " te oud " is om nog te updaten. Dus als klant moet je deze één zijdige beslissing maar slikken. Mercedes ontwikkeld systemen welke na 3 jaar niet meer up te daten zijn, hiervan val ik van mijn stoel. Ik vergelijk het een beetje met het volgende, ik koop me een laptop en na 3 jaar komt de producent met een update en vertelt hierbij dat je een nieuwe moet kopen. Top. Ik moet volgend jaar een nieuwe bedrijfswagen kiezen en ik weet al zeker welk merk het niet gaat zijn. Zijn er nog mensen die dit hebben tegen gekomen, ik heb het NTG 5.2 systeem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten
                                  Mercedes praktijken.

Na 7 BMW bedrijfswagens te hebben gereden en dit met volle goesting en tevredenheid over hun service, heb ik dit jaar een wagen mogen overnemen van een collega. Deze wagen is van 2017 en is uitgerust met de Comand Online systeem, welke destijds een optie was van >2900 Euro. Je had met deze optie de mogelijkheid om op internet te surfen en er waren ook allerlei apps beschikbaar. Nu kan dit plots niet meer en Mercedes heeft als uitleg dat het systeem " te oud " is om nog te updaten. Dus als klant moet je deze één zijdige beslissing maar slikken. Mercedes ontwikkeld systemen welke na 3 jaar niet meer up te daten zijn, hiervan val ik van mijn stoel. Ik vergelijk het een beetje met het volgende, ik koop me een laptop en na 3 jaar komt de producent met een update en vertelt hierbij dat je een nieuwe moet kopen. Top. Ik moet volgend jaar een nieuwe bedrijfswagen kiezen en ik weet al zeker welk merk het niet gaat zijn. Zijn er nog mensen die dit hebben tegen gekomen, ik heb het NTG 5.2 systeem.
                                  Mercedes doet inderdaad wel meer zo’n dingen. Ik heb ook zeer slechte ervaringen bij Mercedes qua klantenservice, bij Vriesdonk in Brasschaat. Na daar een C klasse, E klasse en een GLE te hebben gekocht lukte het ze niet om mijn GLE te herstellen zodat de panelen mooi aansloten. Nadat ze de wagen in erbarmelijke staat terug wilden geven tegen betaling voor de ‘uitgevoerde’ werken is er een woordje gevallen. Sindsdien heb ik een 5 reeks, x5, i8 en een 7 reeks gekocht bij een BMW dealer in de buurt. Deze wagens hebben van tijd tot tijd ook aandacht nodig, maar hier lost de dealer het wel naar behoren op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pollepap Bekijk Berichten
                                    Mercedes praktijken.

Zo herkenbaar! Hun oplichtingspraktijken beginnen eindelijk op te vallen.

Ik kan jou helaas niet helpen met uw probleem omdat ik over Mbux beschik. Dat verkochten ze mij 2 jaar geleden zonder erbij te vertellen dat je na 3 jaar voor bijna elk onderdeel dure abo's moet gaan betalen. Of zoals nog eens 242 euro extra om DAB te activeren dat ik volgens hun al had. Hun Mercedes me app werkt dan ook maar half of helemaal niet.

Misschien dat je die dingen als leaserijder betaald krijgt maar als privé rijder wordt dat samen met hun van de pot gerukte onderhoudsprijzen een dure zaak.

En tenslotte beschadigden ze door hun incompetentie ook nog eens mijn nog niet eens afgeleverde splinternieuwe auto

Wegblijven bij die stealers zou ik zeggen, mogelijkheden genoeg!

Comment

• Mijn 2018 c heeft command online. Misschien 2 keer gebruikt om online te gaan maar dat werkt nog steeds? Toch via mijn gsm. Nooit gesnapt wa je online moet gaan doen tijdens het rijden
                                      lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        Nooit gesnapt wa je online moet gaan doen tijdens het rijden
                                        Wil dat zeggen dat een optie van 2900 € niet meer moet werken na een paar jaar? De arrogantie druipt eraf daar

Als je de leaseauto's wegneemt zouden ze anders piepen en als zelfs veel leaserijders al niet meer tevreden zijn moet er toch wel iets schelen.

Mij zien ze in ieder geval NOOIT meer bij hun Belgische stealers, hoe erg ik dat zelf ook vind voor mijn lievelingsmerk

Comment

Working...
                                        X