Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Werkt nog steeds bij mij.
    Van die online-toestanden gebruik ik af en toe eens de internetradio (vooral op vakantie om naar Q ofzo te luisteren), maar voor de rest heeft dat weinig meerwaarde.
    De meerprijs van de Comand online was m.i. toch voor de betere gps en het grotere scherm?

De Mercedes Me-app is handig om adressen door te sturen, rechtstreeks uit je agenda, naar de GPS.
    Instappen, en de auto weet naar waar je wil.
    En dat werkt, en hapert bij mjj zelden of nooit.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Comment

• Idd comand online is veel meer dan enkel die online apps. Snellere unit, beter scherm, HD, betere navigatie... Je hebt het zover ik weet ook nodig voor 360 graden camera en ambient light etc
        lets have some more member berries

Comment

• Hier werken de online updates van het Mbux systeem ook niet meer, de laatste dateert van augustus 2019. Ik weet heel zeker van mijn dealer dat het er veel meer moeten zijn. Ook werd in april en mei 2019 telkens dezelfde gedownload.

Binnen een paar maanden vervallen al mijn abo's. Benieuwd of ze die dan online uitgeschakeld gaan krijgen? Natuurlijk!

De updates van het GPS werken wel, maar niet zoals het moet. Online lukt ook niet maar downloaden met een USB stick uit 'Mercedes me' wel. Probleem is dat de app soms aangeeft dat er nieuwe updates zijn die ik dan download. Als ik de stick even later in het systeem steek zegt die dan dat ik al over de juiste versie beschik. Je bent dan telkens 35 Gb voor niks aan wifi kwijt. Ondertussen leert de ervaring mij dat ik dieper in het systeem toch de versie kan vinden en dit dus niet meer telkens voor niks download.
          Je moet eigenlijk alles zelf uitzoeken en ondervinden want zelf weten ze het ook niet. Heel klantvriendelijk zoals altijd

Het enige wat wel goed werkt is het aftellen naar de eerstvolgende onderhoudsbeurt waar ze je dan een half maandloon kunnen aanrekenen

Maar gelukkig heb ik een goeie dealer gevonden die blijkbaar veel meer weet dan die nitwits hier ten lande

Binnenkort ben ik eindelijk van al die slechtwerkende dingen af. Ik heb trouwens ook geen behoefte om al die dingen op afstand te kunnen doen of te moeten weten, zeker niet als ik ook nog een abo moet betalen voor iets wat slecht of niet werkt

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• In de jaren 90 stond ik wekelijks bij de MB dealer, verschillende in de regio zelfs en toen waren de stijl en de antwoorden net zoals vandaag. De golf van overnames door MB zelf heeft niet geholpen toen. Wanneer je die uitstraling van premium wil doorvoeren in alle geledingen krijg je vanzelf mensen die denken dat ze de klant niet voorop moeten stellen. Langs de andere kant krijg je ook veeleisende klanten wanneer je ze zo diep in de portemonnee laat gaan voor een product.

En toen had je daar hier en daar een goeie tussen en die heb je vandaag ook. Ik heb trouwens gelijkaardige ervaringen bij Audi en BMW.

Wat ik als halve IT'er niet doe is geld geven voor technologie in de wagen. Mijn smartphone trekt het 3 jaar, dan kan geen enkele fabrikant gelijkaardige technologie aanbieden in zijn product dat langer mee gaat. Software is een ander verhaal, maar hardware is gewoon een realiteit.

Toen de w205 werd ontwikkeld was 4G nog geen standaard, nu is dat al ingehaald. De w206 is ontwikkeld in volle 4g tijd en komt op de markt net als 5g aan het starten is. Een w206 gaat op gebied van die technologie binnen 3 jaar achterhaald zijn.

Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk

'16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Mercedes-Benz 450SEL 6.9 w116 (1977)

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Comment

• Comment

• Mercedes-Benz 300S / Sc Cabriolet - W188 (1953)

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Comment

• wie heeft een toerenteller nodig?

Comment

• Comment

• Das ook ff geleden nog gezien

Mijn la strada was ongeveer zelfde inschrijfdatum 784-btx

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• mercedes-benz 280 te (1986)

Comment

• Mercedes 450 SE (W 116) Mechatronik | Retro-Benz mrt moderne 5,5 Liter-V8

Comment

• Mercedes E 320

Comment

• 350.000€

Comment

Working...
                                      X